loading...
دکوراسیون و طراحی منزل
maryam بازدید : 51 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

گزینه های مهاجرت به کانادا  برای پزشکان و پرستاران

کشور کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته آمادگی جذب مهاجردر رشته های حرفه ای مانند مهاجرت پرستاران به  این کشور را پشتیبانی  میکند


سوئیس محل استقرار تعداد قابل توجهی از سازمان­های بین المللی مانند سازمان تجارت جهانی و صلیب سرخ می­باشد. سال­هاست که از سوئیس به عنوان امن ترین کشور دنیا یاد می­شود. صنعت بانکداری و صنعت بیمه و تالارهای بورس این کشور در جذب و نگهداری سرمایه ثروتمندان سراسر دنیا شهرت جهانی دارند. سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی در این کشور بسیار بالا و ستودنی است به گونه ای که زندگی در این کشور آرزوی جمع کثیری از مردم دنیاست؛ اما با توجه به قوانین این کشور پذیرش مهاجر در بسیاری از موارد اگر نگوییم محال امری بسیار دشوار است.

 

کشور سوئیس در غرب اروپا قرار دارد و از شمال با آلمان، از جنوب با ایتالیا، از شرق با اتریش و از غرب با فرانسه مرز مشترک دارد. تقریبا هفت میلیون و پانصد هزار نفر در کشور سوئیس زندگی می کنند و این کشور بیش از چهل و یک هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. از شهرهای مهم آن می توان به زوریخ و ژنو اشاره کرد که البته پایتخت سیاسی سوئیس شهر برن می باشد. مردم این کشور به چهار زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و  رومن صحبت می کنند که هریک از آنها در محدوده مشخص به رسمیت شناخته می­شود؛ به عنوان مثال در غرب سوئیس که با فرانسه هم مرز است بویژه در شهر لوگزامبورگ زبان اکثریت مردم و همچنین زبان رسمی فرانسوی است. در زمینه سیاسی می­توان به سابقه طولانی این کشور در بی­طرفی در مناسبات جهانی و عدم ورود به جنگ با دیگر کشورها اشاره کرد

یکی از راه­های کسب اقامت کشور سوئیس کار کردن در شرکت­ها، موسسات و کارخانه جات، و به موازات آن پرداخت بیمه و مالیات به مدت حداقل سه سال می­باشد. البته ناگفته پیداست که جهت کار در کشور سوئیس باید شرایطی از جمله مدارج عالی تحصیلی اعم از لیسانس و ترجیحا فوق لیسانس و دکترا، سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی ترجیحا در شرکت­ها، موسسات و کارخانه­جات دارای فعالیت بین المللی و تسلط به زبان رسمی منطقه استقرار آن (همانطور که بالاتر گفته شد چهار زبان بصورت رسمی در مناطق مختلف کشور سوئیس بکار برده می­شود) و همچنین تسلط به زبان انگلیسی را احراز نمایند. تا اینجا در مورد متقاضی توضیح داده شد؛ اما فاکتور مهم دیگر نیاز به جذب نیرو در شرکت­ها، موسسات و کارخانه­جات کشور مقصد یعنی سوئیس است.

یکی از پر استفاده ترین و پر متقاضی ترین فرآیندهای اخذ کار و اقامت در این کشور گرفتن پیشنهاد کار از یک شرکت، موسسه و یا کارخانه فعال در اقتصاد سوئیس می­ باشد. البته مسیر گرفتن چنین پیشنهاد کاری چندان هم ساده و بی دردسر نیست. اگر بطور مثال یک کمپانی سوئیسی بخواهد به یک فرد ایرانی پیشنهاد همکاری بدهد طبق قوانین اتحادیه اروپا ابتدا باید به مدت سه ماه برای جذب نیرو در شغل مورد نظر در خود کشور سوئیس آگهی دعوت به همکاری صادر نماید؛ اگر در مدت مورد نظر هیچ فرد سوئیسی دارای کمیت و کیفیت های مورد نطر آن کمپانی جهت اشغال آن پست داوطلب نشد، کمپانی باید به مدت سه ماه در سراسر اتحادیه اروپا اطلاعیه دعوت به همکاری صادر نماید. در صورتی که باز هم شخصی که بتواند نظر مدیران آن کمپانی را جلب کند داوطلب نشد، تازه نوبت به اطلاعیه جهانی می­رسد. اینجاست که نوبت به داوطلب ایرانی برای ارسال مدارک و جلب نظر مدیران مطبوعه می­رسد. همانطور که گفته شد این مراحل بخودی خود حداقل شش ماه به طول می­انجامد (بدون احتساب زمان تلف شده بین مراحل اطلاعیه درون و برون مرزی) و احتمال اینکه در دو مرحله اول شخص دیگری شغل مورد نظر را تصاحب کند بسیار زیاد است. ناگفته نماند که باوجود تمام دشواری­ها و علی رغم روند زمان بر و فرسایشی یاد شده باز هم هستند مشاغلی که بعلت تخصصی بودن تنها و تنها به دست متقاضیان از قاره های دیگر اشغال میگردند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم صرف تصاحب شغل نباید از بابت ویزا شدن آسوده خاطر بود و همواره کنسولگری در قبول و یا رد متقاضی با توجه به مدارک مورد نیاز و طبق قوانین و ضوابط اختیار تام دارد.

کشورسوئیس موقعیت خوبی برای پیداکردن شغل برا ی افرادی که به این کشورمهاجرت میکنند و فرصت مناسبی برای کار در سوئیس می باشد.

 گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

maryam بازدید : 47 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

عنوان: انتخاب کیک عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

مراسم عروسی- آتلیه عروس- آرایشگاه عروس

 

maryam بازدید : 51 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

اعلام نوع های کاندوم های مردانه و توصیف مراکز خرید و فروش اجناس خانواده

پس آموزش زیر که به توصیف انواع کاندوم و روش های قیمت کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

چگونگی عملکرد دارو در جلوگیری از بارداری:

۱ ) جلوگیری از تخمک گذاری

۲ ) افزایش غلظت ترشحات دهانه رحم درنتیجه اسپرم نمی تواند خود را به رحم برساند.

۳ ) با اثر بر پوشش داخلی رحم محیط نامناسبی برای لانه گزینی جنین به وجود می آورد .

درصد موفقیت روش : ۷/۹۹ درصد در سال اول استفاده

عوارض شایع و نحوه برخورد با آنها :

۱) اختلال در نظم قاعدگی : با تزریق اولین آمپول ممکن است اختلالاتی در قاعدگی رخ دهد.

مزیت ها : درصد موفقیت بالا – آسانی استفاده – مناسب برای افراد فراموشکار – مناسب برای افراد کوچ نشین – مناسب برای عقب ماندگان ذهنی – قابل استفاده در دوران شیردهی – قابل استفاده در کسانی که کم خونی شدید دارند – قابل استفاده در هر دوره سنی – مصرف آن با مقاربت مداخله ای ندارد بر خلاف کاندوم و … – اطرافیان شما از روش پیشگیری شما آگاه نمی شوند.

معایب: تاخیر در برگشت باروری – تکرار تزریق هر ۳ ماه – احتمال افزایش وزن – اختلال در نظم قاعدگی مانند لکه بینی و … – عدم قاعدگی – عدم جلوگیری از بیماریهای منتقل شونده از طریق جنسی مانند ایدز و … – کاهش تراکم استخوانی ( زمینه ساز پوکی زود رس استخوان ) – احتمال بروز سرطان پستان – ممکن است شما قاعدگی بعدی را تجربه نکنید و در تمام طول تزریق دیگر قاعده نشوید.

** نگران نباشید عدم قاعدگی با تزریق پروزسترون غیر طبیعی نیست . البته اگر شما قاعدگیهای منظمی داشته اید و بعد از چند دوره تزریق عدم قاعدگی را تجربه می کنید ، برای شما آزمایش بارداری درخواست می شود .خونریزیهای نامرتب رحمی هم از عوارض آمپول می باشد.

** نگران نباشید . معمولا در عرض ۲-۳ ماه این نامنظمی از بین می رود . البته شما باید متخصص زنان را در جریان بگذارید . اگر علت فقط تزریق آمپول باشد مصرف مفنامیک اسید معمولا موثر واقع می شود . در صورت عدم بهبودی بررسیهای بعدی لازم است .

** بدانید که افزایش وزن شما به علت افزایش اشتهای شما تحت اثر هورمون پروژسترون است .رژیم غذایی متعادل و ورزش در جلوگیری از چاقی موثر است .

به همین دلیل مطلب فوق که به توصیف انواع کاندم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

maryam بازدید : 53 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

نحوه دکوراسیون خانه های کوچک و تغییر دکوراسیون منزل با برچسب دیواری

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



نحوه طراحی دکوراسیون خانه های کوچک تاثیر زیادی در زیبایی و بزرگتر جلوه دادن منزل و طراحی دکوراسیون زیبا و منحصربفرد منزل دارد.

خانه‌های کوچک امروزی آنقدر هم بدون فضا برای هر طراحی خاصی نیستند. مهم اشتباه‌هایی است که ما در چیدمان این خانه‌های خاص مرتکب می‌شویم، اما با چند نکته ی کوچک به سادگی می توانید بهترین استفاده را از تمام قسمت های فضای کوچک خود داشته باشید، مهم این است که این نکات را بدانید و با آن دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

امروز در این مطلب ترفندهایی را برای این منظور با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

اگر خانه کوچکی دارین همیشه سعی کنین وسایل و مبلمانی که برای منزلتون انتخاب میکنین چند منظوره باشه و بتونین از اونها در وقتهایی که احتیاج نیست، به عنوان لوازم جانبی و مورد نیاز استفاده کنین. اینطوری هم در استفاده از فضا صرفه جویی کردین و هم در هزینه هاتون صرفه جویی میشه. مثلا میز تلوزیوی رو انتخاب کینین که دارای کمد و کشو باشه. اینطوری هم میتونید به عنوان جای آلبوم و چتر و لوازم اضافیتون از کمد استفاده کنین و هم میز تلوزیون شماست.

وقتی شما خونه کوچکی دارین باید توجه کنین که در منزلتون چه فضاهایی هست که میتونین ازش استفاده کنین. یکی از جاهایی که در خونه ها معمولا پرت هست و استفاده خاصی نمیشه و به چشم نمیاد کنج ها هست. شما نیاز دارید که از کنج های منزلتون هم استفاده کنین. شما میتونین با استفاده درست و به جا از کنج ها هم یک زیبایی بصری به خونه تو بدین و هم در استفاده از فضاش بهترین بهره رو ببرین. میتونید از کنج به عنوان محل قرار گرفتن میز کارتون استفاده کنین. و برای صرفه جویی بیشتر در استفاده از فضا، کتابخانه یا کمدی رو هم در کنج قرار بدین.

زیر تخت را انباری نکنید!

 اگر تختخواب پایه بلندی دارید از خوشبخت‌ترین آدم‌های روی زمین هستید. این خوشبختی را وقتی درک می‌کنید که به یک خانه ۵۰ متری می‌روید و نمی‌دانید با کلی خرت و پرت اضافه‌ای که هم شان هم به درد بخور هستند چه کنید. این‌جور وقت‌ها زیر تخت مناسب‌ترین جا برای سر و سامان دادن به آنهاست. البته دقت کنید. طبقه بندی و نظم دهی! بی‌نظمی زیر تخت بدترین اشتباه طراحی داخلی است. می‌توانید برای نظم دادن به اشیای زیر تخت از سبد استفاده کنید. لباس‌های فصلی، کفش‌ها و. . . جای‌شان زیر تخت‌هاست.

 سینک سرویس بهداشتی فقط مربع نیست!

اگر یک روز بخواهید سینک سرویس بهداشتی خانه‌تان را عوض کنید چه طرحی انتخاب می‌کنید؟ تصور بیشتر ما از سینک سرویس بهداشتی یک مستطیل سفید رنگ سرامیکی است که اگر بخواهیم خیلی مدرن باشیم به آن یک کابینت زیر سینک هم اضافه می‌کنیم و تمام. در حالی که بهترین و راحت‌ترین نوع سینک دستشویی در خانه‌های کوچک امروزی یک سینک سرویس بهداشتی گرد است. سینک‌های دایره‌ای فضای بیشتری برای حرکت در فضای محدود ایجاد می‌کنند ضمن اینکه از نظر زیبایی هم با نمونه‌های قبلی‌شان فرق بسیاری دارند.

در حمام کابینت نگذارید!

 این روزها یکی از شاخصه‌های مدرن کردن فضای مشترک سرویس بهداشتی و حمام خانه‌ها استفاده از کابینت‌هاست؛ کمدهای خاصی که برای طبقه بندی لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته نقش زیباسازی محیط را هم بر عهده دارند. مساله اینجاست که کابینت‌ها در فضاهای کوچک غیر از شلوغ کردن فضا کار دیگری نمی‌کنند. بهتر است به جای استفاده از کابینت‌ها از سبدها یا میله‌های خاص استفاده کنید. نگران لوازم بهداشتی هم نباشید. گیره‌ها می‌توانند آنها را راحت دم‌دست‌تان قرار بدهند.
تکنیک های دکوراسیون خانه های کوچک به شما کمک میکند تا فضای داخلی منزل کوچک خود را بزرگتر و بیشتر جلوه دهید و از فضای کوچک منزل خود نهایت استفاده را ببرید.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

maryam بازدید : 61 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش ایجاد بلاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ خارجی با آسان ترین روش

در اين آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در يکي از بزرگ‌ترين سايت‌هايي که خدمات وبلاگ را ارائه مي‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
براي ساخت وبلاگ، مراحلي را که در اين آموزش گفته شده است به ترتيب انجام دهيد:
- ابتدا وارد سايت بلاگفا شويد . اگر آدرس آن را نمي‌دانيد از طريق لينک زير اين کار را انجام دهيد:

- نوبت به فيلد بعدي يعني نام نويسنده مي‌رسد که نام خودتان يا نام کسي که براي او داريد وبلاگ مي‌سازيد را وارد نماييد. اين اسم مي تواند اسم واقعي شما يا اسم مستعار شما باشد تصميم آن به عهده شما مي‌باشد.


- بعد از نام نويسنده در فيلد بعدي بايد شرح مختصر و کوتاهي را از وبلاگ خود بنويسيد که از اين عبارات موتورهاي جست و جو گر استفاده مي‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند يا نه پس به دقت آنها را پر کنيد و سعي کنيد واقعا کلمات يا عباراتي را در آن بنويسيد که در وبلاگ شما موجود باشد . سعي کنيد اين فيلد را با کلمات پر نماييد و کلمات را با کاما از يکديگر جدا نماييد تا جملات طولاني اين طوري نتيجه بهتري مي‌گيريد مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اينکه بنويسيد: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا


- در اين قسمت بايد ايميل خصوصي خود را وارد نماييد که به هيچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ايميلي به آن فرستاده مي شود که در آن از طرف مديريت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر داني می شود و نام کاربري و کلمه عبورتان به آن فرستاده مي شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربري و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ايميل خود را در اين قسمت وارد نماييد و از ايميلي که به آن فرستاده مي شود به خوبي نگه داري کنيد چون اگر نام کاربري و کلمه عبورتان را افراد ديگري بدانند مي توانند وارد قسمت مديريت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست هاي نا مربوط ارسال کنند و حتي کلمه عبورتان را تغيير دهند و ديگر شما به وبلاگتان دسترسي نخواهيد داشت
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در اين فيلد يعني "ايميل نويسنده" ايميلي را بايد وارد نماييد که کاربران توسط آن مي‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامي کاربران نمايش داده مي‌شود.
- در فيلد "منطقه زماني" بايد زمان خود را بر حسب GMT تنظيم نماييد که براي کاربران ايراني به طور پيش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده مي‌باشد اگر تنظيم نيست آنرا تنظيم کنيد.
- در فيلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پيداست بايد تعداد پست‌هايي را که مي‌خواهيد در صفحه نخست وبلاگ شما نمايش داده شوند انتخاب نماييد. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بيشتر نباشد چون باعث سنگين شدن وبلاگ شما در نتيجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) مي‌شود که باعث کاهش بازديد کنندگان وبلاگتان خواهد شد.


- در فيلد بعدي شما مي توانيد نحوه نمايش تاريخ پستها را تنظيم نماييد بدين صورت که شما وقتي پستي را به وبلاگتان ارسال مي‌کنيد خود سيستم بلاگفا تاريخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج مي‌نماييد که از ميان نمونه‌هاي ارائه شده مي‌توانيد به دلخواه يکي را انتخاب نماييد.
- اين فيلد همانند فيلد قبلي ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت مي‌کند و نمايش مي‌دهد. شما مي‌توانيد در اين قسمت نحوه نمايش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظيم نماييد.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه نمايش تاريخ آرشيو مي‌باشد که شما بايد مشخص کنيد که اين قسمت از وبلاگ شما به صورت عددي نمايش داده شود و يا به صورت حروف.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه آرشيو مطالب وبلاگ مي‌باشد وقتي شما وبلاگي را ثبت مي‌کنيد سيستم بلاگفا به طور خود کار آرشيوي از مطالب شما را تهيه مي‌کند که در اين قسمت شما مي‌توانيد سيستم را تنظيم کنيد که آرشیو شما را به صورت هفتگي نمايش دهد يا ماهانه:



ساخت وبلاگ

maryam بازدید : 45 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

شیکترین لباسهای مجلسی

تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از نکات مهمی است که عروس و داماد باید قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه کنند.

رسمی زیبا داریم که عروس در روز عروسی گلی که داماد به او تقدیم می کند را در دست خواهد داشت و بدین ترتیب داماد روزهایی پر گل و زیبا را به عروس نوید می دهد.

آنها در ماشینی گل کاری شده به خانه جدید می روند. گل فروشی هایی که مد نظر دارید را بازدید کنید و از آلبوم دسته گل و گل ماشین عروس طرحی را انتخاب کنید و بهای آنرا چک کنید و در نهایت با پیش پرداخت برای روز مراسم با آنها قرار بگذارید. فقط موقعیت مکانی گل فروشی و منزل خودتان و آرایشگاه عروس خانم و مسیر های ارتباطی و ترافیک احتمالی روز عروسی - که اغلب پنجشنبه ها است - را نیز در نظر داشته باشید.

با چه ماشینی میخوان عروس خانم روببرید خونه بخت ماشین خودتون یا....

راههای مختلفی برای ماشین عروستان هست  که بازهم مثل مابقی قضایا بستگی به جیبتون داره مقرون به صرفه ترین حالت ممکن اینه که از ماشین خودتون یا یکی از بستگان ودوستان برای اون شب استفاده کنید.

اما اگر بخواین ماشینی لوکس اجاره کنید شرایطش کاملا با قبل فرق می کنه البته تعداد انتخابتون زیاد می شه ولی هزینه های خاص خودشو داره.شرایط اجاره ماشین عروس وحدود قیمت ماشین ها کاری است که ما می تونیم برای شما انجام بدیم  تا با بررسی همه جوانب بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید

شرایط اولیه اجاره ماشین

1.ساعت اجاره خودرو حداقل 10 ساعته وبرای ساعت های اضافی مبلغی جدا پرداخت می شه .

2.تزئینات، گل آرائی ماشین  در بیشتر موارد توسط خود اجاره دهنده انجام می شود. وهزینه اش جداست البته شما می تونید نوع گل آرائی  رو از آلبوم هایی که در اختیارتان می گذارند انتخاب کنید.

3.زیاد از محدوده شهر خارج نشوید که هزینه هایتان را افزایش می دهد.

4.اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید چکی به میزان مبلغ خودرو به امانت بگذارید که در پایان مراسم به شما عودت داده می شود ولی برای اجاره ماشین با راننده نیاز به دادن چک نیست.

 مراسم عروسی -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 3,911