loading...
دکوراسیون و طراحی منزل
maryam بازدید : 63 یکشنبه 17 مرداد 1395 نظرات (1)

عنوان: تکنیک های دکوراسیون سال نو

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

تکنیک های دکوراسیون سال نو به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی و طراحی فضای داخلی منزل و ایجاد تنوع در خانه کمک بسیار زیادی میکند. یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید. كم‌كم سال نو نزدیك‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر كوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌كنند با بهترین شكل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد كه بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تكانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!بیایید این بار، طور دیگری به خانه‌تكانی نگاه كنیم؛ در فرهنگ كهن ما این كار فقط تمیز كردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یك نفر؛ خانه‌تكانی فرصتی برای همراهی و همفكری است.شاید خانه‌تكانی بهانه خوبی برای نزدیك‌تر شدن و پراكندن عطر مهربانی در خانه باشد.

برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم كارها، كمك كردن، نظر خواستن، مشورت كردن و تصمیم گرفتن همه كارهایی ساده، ولی مهم است كه باید با همراهی تك‌تك اعضای خانواده انجام شود.
یادمان باشد، خانه‌تكانی همیشه فقط در تمیز كردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل كوچك، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

میز غذا را در هر وعده ی غذایی بچینید!
این کار یکی از عادت های کوچکی است که تفاوت بزرگی در زندگی روزانه ی شما ایجاد می کند. چیدمان حتما نباید چیزی باشکوه و فانتزی باشد، اما شیشه ها، بشقاب ها و ظروف نقره در کنار دستمال سفره های پارچه ای و دکوری هایی از جله گلدان گل های تازه جذابیت میز شما را دوچندان می کنند.

کمتر اما با کیفیت بهتر بخرید!
ما می دانیم همیشه ممکن نیست آنچه دلمان می خواهد خریداری کنیم، اما حداقل می توانیم پول مان را برای طراحی مبلمان که در عرض یک سال خراب می شود هدر ندهیم یا تحت فشار، چیزی را نخریم که بعد پشیمان شویم. اگر قطعه ای می خواهید که اکنون پول آن را ندارید، تصویرش را در جایی که می خواهید آن را قرار دهید نصب کنید تا جلوی چشم تان باشد و به شما یادآوری کند که پول تان را برای آن پس انداز کنید.


تنوع بیشتر با ایجاد تغییری در محیط خانه
خیلی از خانواده‌ها با نزدیك شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد كنند؛ تغییراتی كه شكل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به كمك آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد مانند رنگ‌كردن درها و دیوارها یا كارهایی كوچك مانند تغییر مكان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه كوچك باشد و چه بزرگ، كمك زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌كند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.


یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 698
  • بازدید کلی : 3,922