loading...
دکوراسیون و طراحی منزل
maryam بازدید : 63 یکشنبه 17 مرداد 1395 نظرات (1)

عنوان: تکنیک های دکوراسیون سال نو

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

تکنیک های دکوراسیون سال نو به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی و طراحی فضای داخلی منزل و ایجاد تنوع در خانه کمک بسیار زیادی میکند. یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید. كم‌كم سال نو نزدیك‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر كوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌كنند با بهترین شكل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد كه بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تكانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!بیایید این بار، طور دیگری به خانه‌تكانی نگاه كنیم؛ در فرهنگ كهن ما این كار فقط تمیز كردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یك نفر؛ خانه‌تكانی فرصتی برای همراهی و همفكری است.شاید خانه‌تكانی بهانه خوبی برای نزدیك‌تر شدن و پراكندن عطر مهربانی در خانه باشد.

برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم كارها، كمك كردن، نظر خواستن، مشورت كردن و تصمیم گرفتن همه كارهایی ساده، ولی مهم است كه باید با همراهی تك‌تك اعضای خانواده انجام شود.
یادمان باشد، خانه‌تكانی همیشه فقط در تمیز كردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل كوچك، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

میز غذا را در هر وعده ی غذایی بچینید!
این کار یکی از عادت های کوچکی است که تفاوت بزرگی در زندگی روزانه ی شما ایجاد می کند. چیدمان حتما نباید چیزی باشکوه و فانتزی باشد، اما شیشه ها، بشقاب ها و ظروف نقره در کنار دستمال سفره های پارچه ای و دکوری هایی از جله گلدان گل های تازه جذابیت میز شما را دوچندان می کنند.

کمتر اما با کیفیت بهتر بخرید!
ما می دانیم همیشه ممکن نیست آنچه دلمان می خواهد خریداری کنیم، اما حداقل می توانیم پول مان را برای طراحی مبلمان که در عرض یک سال خراب می شود هدر ندهیم یا تحت فشار، چیزی را نخریم که بعد پشیمان شویم. اگر قطعه ای می خواهید که اکنون پول آن را ندارید، تصویرش را در جایی که می خواهید آن را قرار دهید نصب کنید تا جلوی چشم تان باشد و به شما یادآوری کند که پول تان را برای آن پس انداز کنید.


تنوع بیشتر با ایجاد تغییری در محیط خانه
خیلی از خانواده‌ها با نزدیك شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد كنند؛ تغییراتی كه شكل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به كمك آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد مانند رنگ‌كردن درها و دیوارها یا كارهایی كوچك مانند تغییر مكان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه كوچك باشد و چه بزرگ، كمك زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌كند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.


یكی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی كه می‌توانید در خانه ایجاد كنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه كردن چند كوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را كاملا تغییر دهید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

maryam بازدید : 62 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: چگونه بر ناامیدی غلبه کنیم؟

این مقاله درمورد عکس هنرمندان می باشد.

سوالی است که شاید بارها در زندگی پیش بیاید و اگر یکبار برای همیشه پاسخ آنرا بدانیم زندگی متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.
زندگی کامل نیست. همیشه طوفان‌ها می‌آیند و می‌روند.
احساس ناامیدی می‌کنید؟ به بالا نگاه کنید! خدا بزرگ است.
خداوند از روزهای سختی که برایمان بوجود می آید برای بیرون کشیدن ما از افسردگی و ناامیدی و قوی کردن ما استفاده می‌کند.
نباید دلسرد شوید. همیشه امید وجود دارد.
سختی‌ها معمولاً باعث می‌شوند احساس تنهایی کنیم.




آدمها هر روز با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند. در این زمانی که مشکلات اقتصادی زیادی وجود دارد، به ایمانتان تکیه کنید و بدانید که خداوند بزرگتر از آن سختی‌هایی است که برایتان پیش آمده است.

امید اعتمادی است که همه ما دوست داریم داشته باشیم.

اولین کاری که بعد از احساس ناامیدی انجام می‌دهید چیست؟
به زانو می‌افتید و دعا می‌کنید و حکمت خدا را طلب می‌کنید.
یا به رختخواب می‌افتید و آرزوی مرگ می‌کنید؟

وقتی ناامیدیم، داشتن امید کار سختی است

باید به نقطه‌ای در زندگیتان برسید که دیگر نتوانید ادامه دهید. گناهتان، گذشته‌تان، سختی‌ها و مشکلاتی که هر روز با آنها دست و پنجه نرم می‌کنید، ظاهرتان یا وضعیت زندگیتان. وقتی هیچوقت به آن نقطه نرسید که تغییرات مثبت در زندگیتان به یک انتخاب تبدیل شود، زندگیتان پوچ و بیهوده خواهد بود.

به یک بطری کوکاکولا نگاه کنید. نیمی از آن را بنوشید و بعد بگذارید زمین. نگاه کنید مایع درون آن چه می‌کند. تلاشی بیهوده دارد و به ناکجا می‌رود، مگراینکه محتوی بطری را بیرون بریزید. اما سر و صدا کرده و داخل محدوده ظرف می‌جوشد. هیچ هدفی جز مصرف شدن ندارد.

اگر به قدم زدن در جاده پهناور ناامیدی ادامه دهید، درست مثل محتوی آن بطری خواهید شد. مثل امید یک دیوانه برای فرار از تیمارستان و نداشتن قدرت لازم برای آن. باید اولین قدم به سمت آزادی را برداریم. باید از محیط ناامیدکننده اطرافتان پا را بیرون گذاشته و بقیه را به خدا بسپارید.

آدمها همیشه دور انتخاب‌ها، افسوس‌های گذشته و سختی‌هایی که برایشان پیش آمده می‌چرخند. روز به روز، محیط به دیوی برای آنها تبدیل می‌شود که ذهنشان را به اسارت می‌کشد. توانایی فرار ندارند. ناامیدند. احساس گم‌گشتگی کرده و تصور می‌کنند هیچکس دوستشان ندارد.

بعد در اوج سختی‌ها و مشکلات به سمت خدا فریاد می‌کشند که آنها را از این ناامیدی نجات دهد. امید اعتمادی در اعماق وجود ماست که قدرت لازم برای وارد عمل شدن و رسیدن به هدفمان را به ما می‌دهد.

ایمان یعنی اعتقاد به چیزی که قادر به دیدن آن نیستید. امید یعنی دوست داشته باشیم چیزی که ایمانمان می‌خواهد به ما نشان دهد را ببینیم. این دو در کنار هم هستند و نمی‌توان آنها را از هم جدا کرد.

من در شرایط سختی در زندگی خود قرار داشتم و دیگر قادر نبودم قدمی به جلو بردارم. قادر به تامین خود و خانواده‌ام نبودم. نه ماشینی داشتم، نه شغلی و نه پولی. از خجالت نمی‌توانستم سرم را بلند کنم. تابحال چنین شرایطی داشته‌اید؟ این یعنی فقر. این یعنی حتی برای کوچکترین نیازهای روزانه‌تان هم سختی بکشید.

و مسئله ناراحت‌کننده این است که خیلی‌ها حتی شرایطی بدتر از من داشتند. در زندگی به نقطه‌ای می‌رسیم که می‌توانیم تصمیم بگیریم جاده‌ای که پیش روی داریم را ادامه دهیم یا ایستاده و صبر کنیم. و مطمئناً وقتی ناامیدانه نیاز به کمک داریم، صبر کردن برای خدا بسیار سخت است.

خداوند راهی دارد که به ما نشان می‌دهد تا چه اندازه مهم هستیم. همه ما برای دلیلی به دنیا آمده‌ایم و سختی‌ها و ناامیدی‌هایی که برایمان پیش می‌آید اهمیتی ندارند.

شما بیهوده و بی‌دلیل برای گذراندن این زندگی کوتاه به دنیا نیامده‌اید.

منتظر ماندن برای خدا به معنی منفعل بودن نیست. به این معنی نیست که بیکار بایستید، به آسمان خیره شوید و منتظر یک میلیون دلاری باشید که خداوند از آن بالا برایتان می‌فرستد.

امید یک عمل است. اکر فقط یک جرقه از آن در روحتان وجود داشته باشد، خیلی زود ایمان صدایتان می‌کند که پایتان را بیرون گذاشته و کاری برای ناامیدی‌تان بکنید. خداوند در هر کدام از ما قوه درک و بصیرت قرار داده است. قدرتی درون ما قرار داده که باعث می‌شود بتوانیم دربرابر سختی‌ها بایستیم.

امیدتان را از دست ندهید. احساس ناامیدی کردن درد بزرگتری است تا قدم بیرون گذاشتن و با کمک ایمان به خدا کاری برای تغییر شرایط انجام دادن. خدا بزرگ است و شما را برای هدفی مهم خلق کرده است. اینطور به آن نگاه کنید، احساس ناامیدی کردن فقط شما را عقب می‌اندازد و در هم می‌شکند. پس بایستید، به بالا نگاه کنید و در دریای ناامیدی غرق نشوید. خدا بزرگ است و بیشتر اوقات او تنها کسی است که می‌توانید در زمان سختی‌ها برای کمک به سراغش بروید.


این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

maryam بازدید : 56 سه شنبه 12 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: ماسکهایی برای زیبایی و سلامت موها

این مقاله درمورد کاشت گونه می باشد.

نکات مربوط به اشتباهات رایج آرایشی به شما در آرایش صحیح چهره و رعایت نکات مهم و ضروری مربوط به آرایش کمک زیادی میکند. ضدعفونی کننده‌ی دست را در کیفتان قرار می‌دهید و در یک سرویس بهداشتی عمومی به هیچ چیز دست نمی‌زنید و به دنباله‌روی از قاعده‌ی ۵ ثانیه‌ای فکر هم نمی‌کنید. اما وقتی که نوبت عادت آرایشی شما می‌شود، فرصت خوبی است که نادانسته در معرض عفونت‌های باکتریایی، قارچ و غیره قرار گیرید.عادات بد می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد و از جذابیت تان بکاهد که ما تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم. در آینه به خودتان نگاه کنید؟ آیا از چهره خود راضی هستید یا چیزی شما را آزار می دهد؟ عادات بد می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد و از جذابیت تان بکاهد که ما تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم. دریابید که کدام یک از معدود رازهای آرایشی فقط بد هستند یا صرفا خطرناک و چگونه باید آن را از خود دور کنید.

 

اجازه می‌دهید که مو در شانه‌ جمع شود

از دست دادن ۱۵۰ تار مو در روز طبیعی است و بسیاری از تارهای مو گیر افتاده در شانه باقیمانده‌ی محصولات زیبایی، چربی طبیعی موی سر و پوست مرده است. هرچند برای درمان یک شانه‌ی کرکی نیاز نیست اما در حالت موی شما تاثیر می‌گذارد. دکتر فرانسیسکا فوسکو، استادیار بالینی پوست در بیمارستان مونت سینای در نیویورک می‌گوید: این تجمع مو در شانه می‌تواند موهای تازه شسته شده شما را چرب کند.

راه‌حل: فوسکو می‌گوید از یک شانه‌ی دیگر یا انگشت‌هایتان برای برای بیرون آوردن موهای گیر افتاده در برس روزانه خود استفاده کنید و شانه را حداقل یکبار در ماه در مخلوطی از آب و شامپو بشویید. ( هرچند که طبیعی یا پلاستیکی باشد).

 

پدهای پنبه‌ای و اسفنج‌ها را جلوی آیینه دستشویی نگه می‌دارید

کری پترسون، متخصص پزشکی داخلی در نیویورک می گوید: زمانی که سیفون توالت را بکشید، ذرات کوچک باکتری در هوا پخش می‌شود و روی سطوح در معرض حمام می‌نشیند، قطعا نمی‌خواهید اسفنج های پنبه‌ای یا هر چیز دیگری که مستقیما روی صورتتان قرار می‌دهید به این روش آلوده شود. هر چند بعید به ‌نظر می‌رسد که به این طریق دچار عفونت شوید اما کاملا غیر بهداشتی است.

راه‌حل: در توالت را هنگامی که سیفون توالت را می‌کشید ببندید تا در محیط پخش نشود و اسفنج‌های پنبه‌ای را در کمد یا کشو و یا ظروف دربسته نگه داری کنید.

بستن مو، مدل دم اسبی

استفاده از این مدل مو به مرور زمان ریشه مو را ضعیف می کند. به علاوه ریزش آن نیز زیاد می شود. برای جلوگیری از این شرایط، هر چند وقت یک بار به موهایتان استراحت دهید.

کندن موهایی که هنوز رشد نکرده اند

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با موچین به جان موهایی که هنوز کاملا رشد نکرده اند می افتند، باید بگوییم که این کار مضرات بسیاری دارد: عفونت، کبودی و زخم.

کاهش وزن زیاد

کاهش وزن زیاد ظاهر شما را تحت تاثیر قرار می دهد. چربی تنها چیزی نیست که شما از دست می دهید، در این روند متابولیسم بدن کند می شود، ماهیچه ها از بین می روند، بدن دچار کمبود مواد معدنی و ویتامین ها می شود، پوست، مو و ناخن های شما نیز آسیب می بیند. سعی کنید مواد غذایی سالم مانند میوه، سبزیجات و حبوبات مصرف و نوشیدنی های شیرین و هله و هوله را حذف کنید. ورزش را از یاد نبرید.

در این مقاله اشار ه ای به عمل دماغ شده است.

maryam بازدید : 50 یکشنبه 10 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: ایده آل ترین دکوراسیون اتاق خواب منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد.

در طراحی دکوراسیون منزل باید به دکوراسیون اتاق خواب نیز توجه کرد و آن را به بهترین نحو ممکن طراحی کرد زیرا اتاق خواب از مهمترین مکان ها در طراحی دکوراسیون منزل به شمار می رود. بعد از یک روز طولانی سخت و خسته کننده، بعد از رهایی از کارهای روزانه هیچ چیز به اندازه ی دراز کشیدن روی تخت خواب و آسودن در خواب دلپذیر شبانه، دلچسب نیست. صرف نظر از اینکه شما از اتاق خواب تان چه استفاده هایی می کنید – کار، مطالعه، خواب – بسیار مهم است محیطی ایجاد کنید که در آن احساس راحتی نمایید و در این باره رازهایی برای طراحی داخلی اتاق خواب وجود دارد که ممکن است شما به آن ها نیندیشیده باشید. این ترفندهای دکوراسیون زمانی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب به کار می روند، نه تنها موجب زیبا شدن ظاهر آن می شوند بلکه زمان خواب را نیز جذاب می کنند. خبر خوب اینکه برای این پیاده کردن این ترفند ها نیاز به صرف هزینه های زیادی نیست، فقط کافی است شیوه ی طراحی و چیدمان خود را تغییر دهید و اولویت های جدیدی در نظر بگیرید.

هنگام خرید مبلمان برای اتاق خواب، واقع بین باشید و قطعاتی انتخاب کنید که اندازه شان متناسب با فضای شما باشد. یک تخت خواب خیلی بزرگ و حجیم به اندازه ای که می تواند فوق العاده به نظر برسد، در صورت کوچک بودن اتاق بسیار نامتناسب به نظر می رسد و شکوه آن فراموش می شود. ضمن اینکه حرکت شما را در اتاق مشکل می کند.

زیاد بودن نقاط کانونی و خاص در فضا با بردن چشم از یک نقطه به نقطه ی دیگر به جای تمرکز بر یک نقطه، باعث به هم ریخته و شلوغ به نظر رسیدن آن می شود و چنین اتاقی برای یک خواب آسوده مناسب نیست.

در انتخاب تخت خواب خود تناسبات و ابعاد اتاق را در نظر بگیرید، توجه به تناسبات بین تخت خواب و اندازه ی اتاق باعث می شود احساس صمیمیت وراحتی در فضا حاکم شود، توجه داشته باشید که تقریبا یک سوم از زمان خود را در اتاق خواب سپری می کنید، از این رو در تدارک دیدن فضایی آرامش بخش برای تامین سلامت جسمی و روحی خود تلاش کنید.

هیچ چیز به اندازه ی مواجه شدن با ریخت و پاش و درهم ریختگی در اتاق بعد از یک روز کاری طولانی، نا امیدکننده نیست. سعی کنید برای همه ی وسایل اتاق خواب تان مکان مشخصی داشته باشید. مثلا در دکوراسیون اتاق کودک تنها با یک جعبه یا سبد برای اسباب بازی ها می توان کل کف اتاق را از ریخت و پاش نجات داد یا سبد لباس های چرک در اتاق خواب بسیار کاربردی و مناسب است.

یک آینه روی دیوار کنار پنجره یا روبروی آن به اتاق تان اضافه کنید. این کار باعث می شود روشنایی فضا با انعکاس نور طبیعی دوچندان شود. ضمنا اگر از پنجره چشم انداز خوبی داشته باشید، با این کار منظره ی بیشتری به اتاق خود می آورید. ضمن اینکه از کاربری معمولی آینه یعنی چک کردن ظاهرتان قبل از بیرون رفتن در فضای اتاق خود نیز بهره مند می شوید.

برای میز تحریر یا میز آرایش می توانید زیر پنجره را انتخاب کنید این کار به شما این امکان را می دهد که برای کار و یا مطالعه از نور طبیعی استفاده کنید و محل مناسب میز آرایش نیز مقابل پنجره است با این کار انعکاس نور در آینه ی شما سبب روشن تر فضای شما می شود که در منحصر به فرد کردن فضایتان نقش مهمی دارد.

تخت خواب را با یک سرتختی برجسته قاب کنید و تختتان را تاج گذاری کنید! شما هر نوع تخت ساده ی قدیمی را می توانید با یک سرتختی زیبا، حیرت انگیز کنید. بسته به سبک دکوراسیون منزل شما و آنچه می پسندید، می توانید سرتختی چوبی با ظاهر طبیعی، سرتختی آهنی تزیینی یا حتی یک سرتختی پارچه ای انتخاب کنید.

اگر سرتختی پارچه ای انتخاب کردید، سعی کنید از رنگ های آن در دیگر لوازم پارچه ای اتاق مانند بالش ها و کوسن ها و ملحفه ها نیز استفاده کنید یا سرتختی را با قرار دادن بالش هایی با رنگ های متضاد در جلوی آن، برجسته نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب می تواند منجر به خوابی آسوده در شب و اثری آرام کننده بر فردی که وارد اتاق می شود، داشته باشد. رنگ های آرامش بخش شامل رنگ های خنثی مانند خاکستری ها و قهوه ای های روشن، بژ و کرمی می شود. با اضافه کردن رنگ هایی مثل آبی ها و سبز های پاستلی، طلایی ها و زرد ها فضا را جذاب تر کنید.

فکر می کنم برای همه ی ما بسیار لذت بخش است که هنگام پایین آمدن از تخت، پاهایمان سطحی نرم و لطیف را لمس کند. فرش دعوت کننده ترین، گرم ترین و نرم ترین نوع پوشش کف برای اتاق خواب است که به شما آرامش می بخشد. اگر کف اتاق خواب خود را با کاشی و سرامیک یا چوب کفپوش کرده اید، با استفاده از یک قالیچه بر روی آن، گرما و جذابیت فضا را دوچندان کنید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است.

maryam بازدید : 63 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: افزایش زیبایی با عمل جراحی بینی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

چسب زدن بینی بعد از عمل جراحی کند. پس از عمل جراحی بینی همواره بینی فرد دچار تورم می شود و این تورم بطور خاص در اطراف سر بینی مشاهده می شود. استفاده از چسب بینی بعد از عمل جراحی باعث می شود فشار صحیح بر پوست ایجاد شود تا به این ترتیب از تغییر شکل بینی و بافت نرم آن جلوگیری شود. علاوه بر این پس از عمل جراحی بینی، شکل اصلی بینی با تغییر شکل غضروف ها و استخوان بینی تغییر می کند. در پاسخ به این سوال که چرا بعد از عمل بینی باید چسب زد؟ می توان گفت در این حالت چسب بینی این امکان را فراهم می کند که بینی ظاهر جدید خود را حفظ کند. فیلم نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل توسط دکتر اکبری: به منظور نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل جراحی بینی یا طریقه چسب زدن بینی به مراحل زیر می توان توجه کرد: 1. نحوه چسب زدن بینی بعد از عمل به این قرار می باشد که ابتدا شما باید به حمام رفته و چسب بینی را با آب بشویید. توجه داشته باشید چسب در طول حمام گرفتن نیفتد. با شستشوی ناحیه مورد نظر با حجم زیاد آب چسب بینی خود را بطور کامل خیس کنید. سپس در حالی که آب در حال ریختن بر روی صورت است، شما می توانید به دقت چسب را بردارید. هنگام برداشتن چسب نباید به بینی آسیب وارد شده یا بینی دچار خون ریزی شود. 2. سپس به دقت محل چسب را خشک کنید. گاهی اوقات به خاطر حالت چسبندگی موجود در چسب پوست کمی روغنی می شود. در این حالت شما می توانید از مقداری الکل برای خشک کردن پوست بینی استفاده کنید. به این ترتیب حالت روغنی پوست شما از بین می رود و جوش های صورت نیز کاهش پیدا می کند.

 3. چسب بینی خود را آماده کرده و سپس آن را به دقت به قطعات دو و نیم سانتی متری تقسیم کنید. همچنین لازم است 15 سانتیمتر از چسب را برای این کار به صورت یک تکه آماده کنید. اکنون شما برای چسب زدن به بینی آماده هستید. 4. بهترین روش چسب زدن بینی بدین قرار می باشد که ابتدا، چسب زدن بینی را از بالای بینی شروع کنید. هنگامی که چسب بر روی پشت بینی زده می شود، می بایست چسب جدید 50 درصد فضای بیشتر در مقایسه با چسب قدیمی را پوشش دهد و شما باید دو لایه از چسب را بر روی بالای سر بینی خود طبق دستورالعمل ارائه شده بچسبانید. 5. هم اکنون نوبت به چسب زدن سر بینی می رسد. نوار 15 سانتیمتری چسب تهیه شده را بر روی دو طرف سر بینی خود به صورتی بکشید که چسب بتواند بطور کامل سر بینی شما را جمع کند و در پایان مطمئن شوید سر بینی شما رو به بالا قرار دارد. دو بار این کار را در موقعیت های مختلف سر بینی انجام دهید و با استفاده از نوار 15 سانتیمتری سر بینی را به سمت بالا نگه دارید. هم اکنون تنها کار باقیمانده تمیز کردن هر گونه چسب باقیمانده بر روی پوست و جدا کردن بخش های اضافی آن بر روی بینی است.

چند ماه بعد از عمل جراحی بینی، باید چسب زد: توجه داشته باشید که در عمل جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب زدن نقش بسیار کلیدی و مهم در فرآیند درمان شما دارد و بهتر است دو بار در هفته برای مدت دو ماه تحت نظارت پزشک، چسب بینی تعویض شود. دلایل و فواید چسب زدن بینی شامل موارد زیر می باشد: • کاهش تورم و التهاب بینی • شکل گیری بهتر ظاهر جدید بینی در طول دو هفته اول، چسب بینی بعد از عمل می تواند بر هر دو یعنی تورم بینی و تثبیت ظاهر جدید آن تاثیر داشته باشند. به هر حال از هفته دوم، اثر چسب بینی فقط برای کاهش ورم مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، چسب بینی یک شکل از اخطار برای افرادی است که اطراف شما هستند تا به این ترتیب به آنها اخطار لازم درباره دقت کردن در عدم ایجاد هر گونه برخورد احتمالی با بینی شما داده شود. در حقیقت هنگامی که شما از چسب بینی استفاده می کنید، به دوستان خود اخطار می دهید از دست زدن به بینی شما خودداری کنید و از شوخی کردن دستی یا بازی خشن و شدید با بینی شما بپرهیزند.چسب بینی بعد از انجام عمل جراحی بینی تاثیر زیادی در کیفیت جراحی بینی دارد و به بهبود تورم حاصل از جراحی زیبایی بینی کمک زیادی میکند.

چسب زدن بيني بعد از جراحي زيبايي بيني انجام ميشود که براي کمک به کنترل ترم بيني بعد از عمل زيبايي بيني از آن استفاده ميشود . در روز هاي اول بعد از جراحي زيبايي بيني تورم بيني بسيار شايع است و بيني شما دچار تورم خواهد شد ، به ويژه در اطراف نوک بيني . علاوه بر اين ، بيني شما تحت عمل زيبايي بيني قرار گرفته است و پوست و مخاط داخل بيني به آن واکنش نشان داده و متورم ميشوند . براي کنترل و محافظت از اين تورم از چسب براي بيني استفاده ميشود که پس از عمل براي مدتي اين چسب بيني بايد روي بيني شما قرار گيرد تا تورم بيني کنترل شده و اعضاء داخلي بيني به حالت اوليه بازگردند.

چه زماني بايد از چسب بيني استفاده کنيم ؟
به طور معمول در روز هاي اوليه به مدت 2 هفته چسب بايد روي بيني شما قرار داشته باشد و پس از آن که تورم کنترل شد هنگام خوابيدن از چسب براي بيني استفاده کنيد و پس از رفع کامل تورم ديگر نيازي به استفاده از چسب بيني نيست.
 

چسب زدن بيني دو فايده ي بزرگ دارد : در طول دو هفته ي اول، چسب زدن بر التهاب، تورم و همچنين شکل گيري بيني موثر خواهد بود. با اين حال از هفته ي دوم به بعد، اين کار فقط براي کاهش تورم انجام مي شود.

علاوه بر اين، چسب بيني مي تواند يک اعلام هشدار براي اطرافيان شما باشد که با دقت با شما برخورد کنند. هنگامي که به بيني خود چسب زده ايد، به دوستان خود هشدار مي دهيد که نبايد بيني شما را لمس کرده، با شما شوخي کنند و يا شما را به فعاليت هاي خشن که ممکن است به بيني شما آسيب برسانند، وادار کنند.

از چه نوع چسبي استفاده کنيم؟
حال شما خواهيد پرسيد که پس از انجام عمل زيبايي بيني، از چه نوع چسبي بايد استفاده کرد؟ توصيه مي شود که افراد، حدودا يک و نيم سانتي متر از نوار چسب هاي پزشکي ساخته شده از کاغذ را استفاده کنند. اين نوار چسب ها در داروخانه موجود بوده و قيمت آن ها به هيچ عنوان بالا نيست. برخي از پزشکان نوار چسب هاي داراي ميکرو منفذ را ترجيح مي دهند؛ چرا که اين نوار ها در افراد پاسخ آلرژيک ايجاد نمي کنند.
پوست خود را تميز کنيد

قبل از چسب زدن به بيني، پوست روي بيني و گونه هاي خود را کاملا با يک پنبه ي آغشته به الکل تميز کنيد. اين کار چربي هاي پوست و مواد آرايشي را پاک مي کند. اين مواد در صورت وجود روي پوست، از چسبيدن درست نوار ممانعت مي کنند.

در این مقاله اشاره ای به عمل بینی شده است.

maryam بازدید : 57 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

عنوان: تزیین ماشین عروس بسیار زیبا

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

انتخاب لباس مجلسی مناسب برای مراسم عروسی و مهمانی از مهمترین کارهایی است که باید قبل از رفتن به این مراسم در نظر گرفته شود.کارت دعوت های مراسم عروسی را دور خودتان پخش كرده اید و  درب كمدتان را باز كرده و خیره خیره به لباسهای داخل كمد نگاه می كنید و از خودتان می پرسید كدام لباس را می توانید بپوشید . در داخل كمد لباس رسمی كه در عروسی بهترین دوستتان پوشیده اید ، لباسی كه در مراسم مهمانی همكارتان بر تن كرده بودید و لباسی كه در جشن های خودمانی فامیلی بر تن كرده اید به چشم می خورند . همه این لباسها كافیست تا بتوانید تیپی روی مد بزنید. ساده و شیك بمانید . این گونه مهمانی ها زمان مناسبی برای ریسكهای نامعقول نیست . بهترین لباس برای این نوع مهمانی ها لباسهای طرحدار می باشد.

مراقب باشید که از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید. مثلا اگر خانم هستید و پیراهن‌تان سنگ دوزی دارد، دیگر از گردنبند بزرگ استفاده نکنید. اگر آقا هستید و پیراهن ساتن یا براق به تن کرده‌اید، دیگر از کمربند یا کفش ورنی صرف نظر کنید.

با پیراهن سنگ دوزی شده، به جای گردنبند، از دستبند، گوشواره و انگشتر استفاده کنید. به رنگبندی توجه کنید. برای خانم‌ها، اگر پیراهن‌تان دارای منجوق یا سنگ دوزی است و یا جنس آن از لمه است، کفش‌های براق و با رنگ‌های شادتان را برای مناسبت دیگری کنار بگذارید. اگر هم آقا هستید و یک دست کت و شلوار قهوه‌ای خوشرنگ دارید، دیگر آن را با پیراهن مغز پسته‌ای ‌تان که بسیار دوستش دارید نپوشید.

در مورد زیورآلات تکلیف خودتان را روشن کنید، طلایی یا نقره‌ای؟ نشود که گوشواره‌ی طلایی رنگ را با گردنبند نقره‌ای آویزان کنید.
به سبک‌ها توجه کنید. خانم‌ها اگر دوست دارید که پیراهنی با مدل رومی بپوشید، کیف کوچک نگین دار دهه‌ی ۵۰ میلادی را با آن به دست نگیرید. آقایان اگر دوست دارید که به سبک داش مشدی‌ها، پیراهن یقه بزرگ بپوشید، دیگر از سنجاق سینه روی کت استفاده نکنید.

به بودجه بندی توجه کنید. برای مهمانی عروسی یکی از فامیل‌های دورتان تمام پس اندازتان را خرج نکنید.
هم چنین به پراکندگی هزینه‌ها هم توجه کنید. نشود که کفش ۱ میلیون تومانی را با پیراهن ۲۰۰ هزار تومانی بپوشید.

طرح پارچه بسیار مهم است. اگر کیف پوست ماری به دست گرفته‌اید، دیگر پیراهن چهارخانه به تن نکنید. آقایان اگر کت و شلوار چهارخانه پوشیده اید، دور پیراهن راه‎‌راه را خط بکشید.

برای مراسم های رسمی چه لباسی بپوشیم
1 - از آن جایی كه این نوع مراسم بسیار رسمی هستند انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیاری دارد. استفاده از پارچه های مخمل ، پشمی  و هر نوع پارچه ضخیم ممنوع بوده و بهترین لباس یك پیراهن لخت ، خنك و بلند تا نوك پا می باشد .

2 - استفاده از هر گونه لوازم آرایشی و یا تزیینی پر زرق و برق ممنوع می باشد . تیپ شما باید  از لحاظ زیبایی شناسی منطقی باشد .
 
3 - یك پیرهن ساتن مشكی بلند با گوشواره های میخی الماس نشان خیلی زیباست اما در عین حال خیلی غلو آمیز است . سعی كنید خود واقعی تان را حفظ نمایید .


جمع بندی:

همه چیز به اعتماد به نفس و تصوری که از خودتان دارید بستگی دارد. خودتان، اندام، سن، روحیات و علاقه‌مندی‌های تان را باور داشته باشید. برای آنچه که هستید لباس بخرید، نه آن چیزی که آرزو می‌کنید باشید. سعی داشته باشید که یک قسمت از لباس‌هایی که می‌پوشید را چه از نظر رنگی و چه از نظر زیورآلات، برجسته کنید تا به چشم بیاید. هماهنگی چه از نظر سبک و چه از نظر رنگی را فراموش نکنید.

در این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس اشاره شده است.

maryam بازدید : 78 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: پیشنهاد های انتخاب  مدرن ترین انواع مدل آباژور منحصربه فرد

انواع آباژور,خرید آباژور,مدل های جدید آباژوریک آباژور شیک و زیبا اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد. تاثیر آباژور به لحاظ زیبایی ظاهری خود آباژور و نورپردازی آن بسیار زیاد است. از این رو باید در خرید آباژور نهایت دقت را داشت. انواع آباژور از آباژور چوبی با طرح های سنتی و زیبا گرفته تا آباژور فلزی و ظریف در بازار موجود است. شما می توانید بر اساس دیزاین و طراحی اتاق خواب از میان انواع مختلف آباژور یک انتخاب مناسب داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید نمایید. همچنین امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی می توانید مدل های مختلف آباژور را در این فروشگاه ها مشاهده نمایید و خرید اینترنتی آباژور را تجربه کنید.

 گاهی اوقات به خصوص در حوزه های کاری هنری نیاز به برش دقیق و پیچیده چوب است که چنین کاری با ابزارهای سنتی و متعارف مقدور نیست. در این گونه موارد می توان از دستگاه برش لیزری استفاده نمود.مدل آباژور که در زیر می بینید توسط تیم Pranaya Design طراحی شده است.آباژورهای فوق العاده ای که در شب سایه هایی زیبا و فریبنده از پیچش گیاهان ودرختان و اشکال هندسی بازیگوش را روی دیوار ایجاد می کنند.

مدل آباژور زیبا

تیم طراحی و ساخت این آباژورهای زیبا ساخت کشور چک ،متشکل از دو گروه است که در آن Josipa سرپرست تیم ایده پردازی وطراحی و Jirka سرپرست تیم ساخت آنها به کمک دانش وبرش لیزری است.

مدل آباژور زیبا

بعد از شکل گیری طرح ها بصورت دیجیتالی ، برش لیزری آنها روی چوب توسط دستگاهای پیشرفته انجام می شود ودر پایان کار قطعات لیزر شده رنگ آمیزی و توسط چسب به یکدیگر متصل شده و لاک الکل زده می شوندو نتیجه کارآباژورهای زیبایی است که تصاویر آن را می بینید. این آباژورهای زیبا و فریبنده در دوسری ، درخت زندگی و اشکال هندسی تولید شده اند.

آباژور متفاوت

با خرید آباژور زیبا و متفاوت می توانید به راحتی فضای بسیار زیبایی در محیط خانه و به طور خاص اتاق خواب خود بدهید. طرح ها و مدل های مختلف این آباژور می تواند به عنوان آباژور اتاق خواب شما به کار آید.

مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور

 

منبع: انواع مدل آباژور جدید و زیبا

maryam بازدید : 86 یکشنبه 27 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان: روش های از بین بردن بوی بد دهان

بر طرف کردن بوی بد دهان و نفس بد بو و معاینه کامل دهان و دندان و حذف عامل اصلی این مشکل در دهان با تکنولوژی لیزر دندانپزشکی در ایران:
 امروزه بوی بد دهان halitosis به طور چشمگیری شایع شده است و باعث رنجش و ناراحتی دیگران در برخورد های اجتماعی با افراد مبتلا به بوی بد دهان می باشد. همچنین در زندگی زناشویی و در بین اعضای خانواده فرد مبتلا به این بیماری بیشتر مورد توجه و نکوهش قرار می گیرد.
در مواقعی فرد مبتلا به بوی بد دهان خودش متوجه این حالت نشده و با خیال راحت تمایل به هم صحبتی با اطرافیان را دارد و در محل کار یا سایر مکانهای عمومی نیز ممکن است برای عدم ناراحتی شخص مبتلا به بوی بد دهان این موضوع را به فرد نگویند و فقط از او دوری نمایند.

 درمان بوی بد دهانبوی بد دهان در اثر عوامل مختلفی اتفاق می افتد و معمولا" قابل درمان می باشد و افرادی هستند که با اطلاع از این بیماری و پیدا نکردن روش درمان دچار ناراحتی های فکری و کناره گیری از دوستان و آشنایان خود شوند.

گاهی اوقات بوی بد دهان علت ناشناخته ای دارد و با اجرای روشهای مختلف و انجام معاینات لازم به عامل ایجاد بوی بد دهان پی نبرده و باعث سردرگمی  این افراد می شود و لذا فرد مجبور به استفاده دائم از آدامس قرص یا اسپری های خوشبو کننده دهان می باشد که ممکن است عوارضی را در پیش داشته باشد.
ولی در موردی که بوی بد دهان به صورت ناشناخته به موارد دهانی مربوط شود، بعد ازمعاینه می توان با انجام لیزر توسط متخصص مربوطه،بدون جراحی، خونریزی یا درد از بوی بد دهان به طور قطعی خلاص شد.

موارد مختلفی که باعث بوی بد دهان می شوند عبارتند از :

1 - دلایل غیر مرتبط با حفره ی دهان

درمان بوی بد دهان

مثل ناراحتی های گوارشی معده، سینوزیت، کم آبی بدن، مصرف پیاز یا سیر و سیگار کشیدن.

2 -دلایل مرتبط با حفره ی دهان که به سه بخش تقسیم می شوند
_ دندانها :
وجود دندانهای پوسیده یا پرکردن نامناسب دندان ترمیم شده ، در اثر ایجاد گیرغذایی در موارد گفته شده به لثه ی محافظ  دور دندان آسیب می رسد و به خودی خود می تواند موجب بوی بد دهان شود.
_ لثه :
با علائم مشخصه خونریزی و قرمزی بافت لثه که در اثر مسواک زدن غیر صحیح و خارج نشدن مواد غذایی از لثه، بوی بد دهان را نیز به همراه خواهد داشت.
_ زبان :
در گروه اندکی از افراد، بلند بودن جوانه های چشایی ( پرزهای زبان ) در بخش انتهای زبان می تواند عاملی برای ایجاد بوی بد دهان باشد که با مسواک زدن روی زبان معمولا" بوی بد دهان از بین می رود.





عامل اصلی التهاب لثه و ایجاد بوی بد دهان :

علاوه بر موارد گفته شده که عامل بوی بد دهان می باشند مانند ( ترمیمهای نا مناسب، پوسیدگی، دخانیات و غیره )،یک مورد دیگر به نام پلاکتهای باکتریایی وجود دارد که شروع آن از یک پلاکت زرد رنگ نرم و چسبیده، بعد از مدتی که مسواک می زنید تشکیل می شود و طی فرایند شناخته شده ای تبدیل به جرم می شود.


جرم های دندانی بر اساس ارتباط با لثه ای به دو گروه بالا لثه ای و زیر لثه ای که عاملی برای بوی بد دهان هستند تقسیم می شود :

1 - جرم های بالا لثه ای:

درمان بوی بد دهان

 معمولا" قابل رویت هستند و ممکن است محدود به یک دندان یا گروهی از دندانها شود و نسبت به جرم زیر لثه ای آسیب کمتری می رساند.
2 - جرم های زیر لثه ای:
در زیر لبه لثه قرار گرفته و به راحتی دیده نمی شود و در معایناتی که فرد در دندانپزشکی انجام می دهد این جرم لثه کشف شده و بسیار چسبنده و متراکم هستند و نقش اصلی را در بروز بیماریهای لثه و عاملی  برای بروز بوی بد دهان در افراد می باشند.

 روشهای درمان جراحی بوی بد دهان در حفره ی دهانی :

همانطور که گفته شد مهمترین عامل بوی بد دهان درحفره ی دهانی جرمهای زیر لثه ای می باشد که با 2 روش زیر قابل درمان می باشد:
درمان بوی بد دهان با روش جراحی متداول :
هدف اولیه در این درمان حذف التهاب لثه و تصحیح شرایطی است که باعث وقوع مشکلات لثه گردیده است.
درمان بوی بد دهان در این روش در 4 مرحله قابل انجام است که در مراحل پیشرفته بیماری بوی بد دهان، معمولا" درمانهای جراحی نیز غیر قابل اجتناب هستند.
هدف از جراحی لثه دستیابی به عمق ضایعات و حذف باکتریهای نفود کرده در ناحیه ریشه دندان و در استخوان پشتیبان آن است که به صورت معمول این قسنتها غیر قابل دسترس هستند و همین عدم دسترسی باعث بوی بد دهان شده و فرد سر درگم می ماند.
در درمانهای متداول جراحی از ایجاد یک برش در لثه ( فلپ ) ، بافت لثه از سطوح استخوان جدا شده و جرم تشکیل شده ،بافت عفونی و الهاب حذف می شوند.
پس از شستشوی ناحیه تحت جراحی با مواد ضد میکروبی ،مجددا" بافت لثه را به محل اولیه برگردانده و بخیه می خورد. و بعد از این جراحی دردهای ناحیه بخیه خورده و استفاده از آنتی بیوتیک و مسکن ها حتمی می باشد.
و اکنون درمان بوی بد دهان  با دستگاه لیزر دندانپزشکی، بدون جراحی خونریزی و درد در دندانپزشکی:از آنجایی که  در درمان بوی بد دهان با لیزر،عروقی خونی بسته می شود و خونریزی حین جراحی و تورم لثه بعد از جراحی با لیزر وجود ندارد ،لذا روش لیزر مورد قبول و رضایتمندی بسیاری از افراد مبتلا به بوی بد دهان شده است.
در درمان بوی بد دهان با لیزر،با انسداد الیاف عصبی لثه کاهش درد را در 90 در صد افراد موجب می شود.
در روش درمان بوی بد دهان با لیزر،مراقبتهای ویژه ی پس از جراحی نیز حذف می گردد، به طوری که پس از پایان یافتن جلسه درمان،بیمار می تواند بر خلاف روش جراحی متداول به راحتی غذا مصرف کند.
و در نهایت در روش درمان بوی بد دهان با لیزر با توجه به خاصیت جوش دادن بافت های لثه توسط تابش لیزر،نیاز به بخیه زدن را مرتفع می سازد واحتمال تشکیل بافت اضافه در لثه(اسکار)به حداقل می رسد.
با توجه به کاربرد لیزر در بوی بد دهان افرادی که مبتلا به بوی بد دهان در قسمت حفره ای بوده اند از این روش بی خطر و سریع برای رفع بوی بد دهان خود که به صورت ناشناخته ای از طریق لثه تولید می شد استفاده کرده اند و دیگراز دیگران کناری گیری نمی کنند.











maryam بازدید : 85 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

عنوان:ستاره هایی هالیوودی که زمانی فقیربودند!

برای نگهداری از گل در گلدان به مدت طولانی باید نکاتی را رعایت کرد تا عمر گل افزایش یابد. درادامه این نکات را بخوانید:

نگهداری گل در خانه یا محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد محیط دارد. اما همه گل ها زمان محدودی را پس از چیده شدن با طراوت می مانند. در این چگونه به روشهای افزایش ماندگاری گل ها در گلدان می پردازیم

چگونه از گل ها به مدت طولانی نگهداری کنیم ؟

گل ها را در زمان مناسبی بچینید. گل های مختلف در زمانهای متفاوتی باید چیده شوند. تا ماندگاری بیشتری داشته باشند. بهترین زمان چیدن برای گل هایی که هر شاخه آنها دارای چند گل می باشد، مانند لیلیوم، زمانی است که حداقل یکی از گل ها شروع به باز شدن کرده باشد و رنگ داخل آن مشخص باشد. برای گل هایی مانند رز که هر شاخه فقط یک گل می دهد نیز بهترین زمان برای چیدن زمانی است که کامل باز شده باشند و پس از آن چیده شوند.

گل در گلدان ، نگهداری از گل در گلدان ، زمان چیدن گل ها
 گل ها را در زمان خنک در طول شبانه روز بچینید. بهترین زمان چیدن گل ها ساعات ابتدایی صبح می باشد و پس از آن نیز انتهای شب زمان مناسبی برای چیدن گل هاست. در این ساعات که هوا خنک تر است گل ها میزان رطوبت بیشتری را درون خود نگه داشته اند.

 پس از چیدن گل ها، آنها را به مدت 2 ساعت در ظرف تمیزی دارای آب گرم با درجه حرارت حدودا 43 درجه سانتیگراد و در محیط خنک قرار دهید. جذب آب در گل ها آب در این درجه حرارت را بیشتر است و خنک بودن محیط هم باعث می شود آب کمتری را از دست دهند. این فرایند را اصطلاحا سخت کنندگی (hardening) گویند.

برگهایی که از گل درون آب می ریزد و یا در قسمت زیر آب رشد کرده اند را جدا کنید. این برگها غذای مناسبی برای رشد باکتریها در آب می شوند و باعث کاهش عمر گل می شوند.آب گلدان را هر روز با آب تمیز و خنک عوض کنید و همه باقیمانده ها و برگهای ریخته شده را از گلدان پاک کنید. اگر گل شما درون اسفنج قرار دارد نیز هر روز اسفنج را داخل آب کنید تا به میزان کافی آب جذب کند.

بطور روزانه و یا هر چند روز یکبار ساقه گل را از پایین با قیچی یا چاقوی تیز با زاویه 45 درجه باندازه چند سانتی متر کوتاه کنید. پس از کوتاه کردن ساقه، احتمال دارد که هوا وارد ساقه شود و فرایند جذب آب سخت تر گردد. برای جلوگیری از این مشکل، پس از کوتاه کردن ساقه، بسرعت گل را درون گلدان آب قرار دهید و یا در صورت امکان عمل برش را زیر آب انجام دهید.
گل را در محیط مناسب، به دور از حرارت مستقیم آفتاب، گرمای تلویزیون و یا هر منبع گرمای دیگری قرار دهید. گل را به دور از میوه هایی که از خود اتیلن آزاد می کنند قرار دهید. همچنین گل را زیر پنکه سقفی قرار ندهید.گل های پژمرده را از گل جدا کنید. در غیر اینصورت گاز اتیلنی که گل های پژمرده شده از خود آزاد می کنند باعث پژمرده شدن بقیه گل ها می شود.

به آب گلدان، مواد نگهدارنده گل اضافه کنید. از گل فروشی ها نگهدارنده های گل خرید کنید و به آب گلدان اضافه کنید. در صورتی که این مواد را در دسترس ندارید می توانید به صورت خانگی این نگه دارنده ها را تولید کنید. اولین روش استفاده از نوشابه اسپرایت است. در این روش به ازای یک قاشق نوشابه اسپرایت، 3 قاشق آب و چند قطره سفید کننده لباس اضافه کنید. تا فضای اسیدی و شکر، مانع رشد باکتریها در آب فراهم شوند. روش دیگر افزودن 2 قاشق غذاخوری لیموی تازه، یک قاشق غذاخوری شکر، و چند قطره سفید کننده لباس به یک لیتر آب می باشد.  نکته : میزان زیاد سفید کننده باعث پژمرده شدن گل ها با سرعت بیشتر می شود.

maryam بازدید : 104 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

عنوان:زندگی در آلمان از طریق ثبت کمپانی وآشناشدن  بابلوکارت آلمان

کشورآلمان برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به آلمان دارند قوانینی راوضع کرده است که در این مقاله توضیح داده شده است.

مهاجرت به آلمان و بلو کارت آلمان

مهاجرت به آلمان یا اروپا از راه بلو کارت (Blue Card) یکی از راه های رسیدن به این کشور برای اقامت است.بلو کارت نیز مانندگرین کارت آمریکا می باشد.از طریق بلو کارت می توان برای کارگران ماهر, متقاضیان تحصیل و افراد جویای کار, اقامت اروپا را اخذ نمود.بلو کارت اتحادیه اروپا در ابتدا برای 4 سال صادر می شود, و یا برای یک دوره قرداد کار شما با کارفرما در اختیار شما قرار می گیرد.در طول دو سال ابتدایی حضور در آلمان, هرگونه تغییر شغل در اروپا باید با هماهنگی و تایید سازمان مهاجرت کشور باشد.

از خانه تا اقامت دائم آلمان را با Blue Card در 3 سال طی کنید.

نیروهای متخصص که اهل کشورهای خارج از حوزه ی یورو می‌باشند، می‌توانند تقاضای اجازه کار موقت تحت عنوان Blue Card (بلو کارت یا کارت آبی) کنند. درخواست Blue Card باید به اداره اتباع خارجی در شهرها و ایالت های مختلف آلمان ارایه شود. تصمیم صدور و یا عدم صدور بلو کارت برای متقاضیان، توسط اداره اتباع خارجی (Die Ausländerbehörde)، اداره کار (Arbeitsbehörde) و همچنین آژانس کار (Die Agentur für Arbeit) که در سراسر جمهوری فدرال آلمان نمایندگی دارند، اخذ میگردد.

شرایط درخواست بلوکارت:

-متقاضیان کارت آبی باید یا دارای مدارک دانشگاهی از مراکز آموزش عالی آلمان باشند و یا در صورتیکه در خارج از آلمان تحصیل کرده اند، مدارک تحصیلی خود را به تایید سازمان های دولتی ذی ربط برسانندتا بتوانند به دنبال تحصیل در آلمان و یا به دنبال شغل باشند.

-کارت آبی به افرادی اعطا میگردد که توانسته باشند شغلی پیدا کنند که درآمد سالیانه آن 46.400 یورو (بدون کسر مالیات) باشد. البته اگر شغل آنها جز شغل هایی باشد که در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه هستند، داشتن درآمد سالیانه 37.752 یورو (بدون کسر مالیات) کفایت میکند. این شغل ها در حال حاضر عبارتند از:

متخصان علوم طبیعی (فیزیک، شیمی، بیولوژی و …)، آرشیتکت، مهندس (کلیه علوم مهندسی)، طراح فضای شهری، پزشک (به استثنای دندانپزشک) و متخصصان علوم کامپیوتر و فناوری ارتباطات.

-موافقت نامه سازمان کار آلمان (Die Bundesagentur für Arbeit)

 اگر متقاضی کارت آبی، تحصیلات دانشگاهی خود را در آلمان به پایان رسانده است، جهت دریافت کارت آبی، نیازی به موافقت نامه سازمان کار آلمان ندارد، در غیر این صورت، دریافت این مجوز الزامیست. اگر در ابتدا و قبل از مشغول به کار شدن، متقاضی یک دوره ی کارآموزی را باید پشت سر بگذارد (بیشتر در رشته های پزشکی و مهندسی و به منظور آماده کردن فرد)، مدارک و مجوزهای گذراندن این دوره های کارآموزی قبل از اعطای بلو کارت باید توسط متقاضی به اداره اتباع خارجی ارایه گردد.

 اداره اتباع خارجی هر ایالت فقط در صورتی مجاز است که برای متقاضی مهاجرت به آلمان، بلو کارت صادر کند، که آن متقاضی قبلا خود را در حوزه استحفاظی آن اداره اتباع خارجی، ثبت نام کرده باشد. به عبارت دیگر، متقاضیانی که خارج از آلمان هستند، نمیتوانند به صورت مستقیم و از خارج مرزهای آلمان درخواست کارت آبی برای اقامت در آلمان کنند، بلکه ابتدا باید درخواست ویزای کاری کنند (جهت درخواست ویزای کاری آلمان از طریق نمایندگان ویزا موندیال بر روی اینجا کلیک نمایید) و پس از دریافت ویزای کاری وارد آلمان شوند، سپس 6 ماه فرصت به آنها داده میشود تا شغلی بیابند که حداقل درآمد سالیانه را داشته باشد، در این مرحله متقاضی میتواند جهت درخواست کارت آبی اقدام نمایند.

 مهاجرت به آلمان و بلو کارت آلمان

مدارک لازم هنگام درخواست بلو کارت:

پاسپورت
یک قطعه عکس بیومتریک (35mm x 45mm)
ترجمه مدارک دانشگاهی
گواهی معتبرسازی تحصیلات دانشگاهی
ترجمه سوابق کاری در خارج از آلمان (در صورت وجود سابقه کاری)
قرارداد کاری و یا پیشنهاد کاری که به صورت ملموس از طرف یک شرکت به متقاضی ارایه شده لست.
فرم پر شده درخواست تمدید اقامت
در صورت لزوم، موافقت نامه سازمان کار آلمان(مراجعه شود به بالا)
در صورت لزوم تکمیل و ارایه فرمی که در آن شغل متقاضی تشریح شده باشد.
در صورتی که ابتدا متقاضی باید یک دوره کارآموزی بگذراند، باید مدرک مربوطه ارایه شود.
مدت اعتبار Blue Card چه قدر است؟









در ابتدا در صورت داشتن کلیه شرایط فوق، یک Blue Card که دارای اعتبار چهارساله است برای متقاضی صادر میشود. پس از 3 سال از تاریخ صدور Blue Card، در صورتی که متقاضی هم چنان مشغول به کار در آلمان باشد، میتواند درخواست اقامت دایم کند. اگر دارنده Blue Card دارای سطح زبان آلمانی حداقل B1 باشد، وی میتواند پس از 2 سال از تاریخ صدور Blue Card، درخواست اقامت دایم نماید.

منبع : www.bluecard-eu.de

بلو کارت یکی از راه های اخذ اقامت آلمان میباشد.بلو کارت نیز مانند گرین کارت آمریکا می باشد.

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت - مهاجرت به استرالیا 

maryam بازدید : 83 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

عنوان:«خان كندی» زیباترین روستای اردبیل

نحوه‌ی ایجاد لیست کشویی دینامیک در اکسل

قرار دادن لیست کشویی دینامیک در اکسل
 
یکی از امکاناتی که نرم‌افزار Excel مجموعه‌ی آفیس در اختیار شما قرار می‌دهد، ایجاد یک لیست کشویی پایین‌افتادنی دینامیک یا پویا است. در واقع در این حالت یکی از سلول‌های صفحه، حالت یک لیست کشویی را به خود می‌گیرد و محتوای آن از سلول‌های دیگر موجود در صفحه تأمین می‌شود. با تغییر در محتوای سلول‌های اولیه، محتوای لیست کشویی نیز تغییر خواهد کرد. در این ترفند به نحوه‌ی ایجاد چنین لیستی می‌پردازیم.
 
بدین منظور ابتدا سلولی که قصد دارید لیست کشویی در آن ایجاد شود را انتخاب نمایید.





از امکانات نرم‌افزار Excel ایجاد یک لیست کشویی پایین‌افتادنی دینامیک است
 
سپس در تب Data از منوی Data Validation بر روی Data Validation کلیک نمایید (برای این کار می‌‌توانید کلیدهای ترکیبی Alt+L را نیز نگه داشته و سپس کلید D را فشار دهید).
 

در پنجره‌ی باز شده، گزینه‌ی Allow را بر روی List تنظیم نمایید.
 
سپس بر روی دکمه‌ی مقابل فیلد Source کلیک نمایید.






ترفندهای اکسل
 
حال محدوده‌ی سلول‌های انتخابی خود جهت قرارگیری در لیست کشویی را انتخاب نمایید.
  
در نهایت بر روی دکمه‌ی ضربدر کلیک کرده و پنجره‌ی باز را OK کنید.
 
با این کار لیست کشویی دینامیک شما آماده است.
لازم به ذکر است برای غیرفعال کردن این لیست کشویی، پس از انتخاب سلول مجدد کادر محاوره‌ای Data Validation را باز کرده و گزینه‌ی Allow را بر روی Any value تنظیم نمایید.






maryam بازدید : 100 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

زندگی در کشور اتریش و شرایط اقامت این کشور ازروش سرمایه گذاری



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.


اقامت از طریق کار در اتریش

 اخذ ویزای کار در کشور اتریش از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اتریش یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد  شرایط که دارای شرکت  معتبردر اتریش است دریافت نماید که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد. یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که  در آگهی پذیرفته شوید،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو می گیرند، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده او را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه شود که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کافی است یا خیر.

بنابر این چنانچه گفته شد در کشور اتریش اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این مجوز را داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند.در اصطلاح شخص کارفرما در کشور اتریش باید بتواند اسپانسر شود.( sponsor )   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که می توانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ،اینها از میل زیاد اشخاص در باب کار در اتریش استفاده می کنند و این حرفها را می گویند،.بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی می تواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور می باشد. اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد. ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور دانمارک این امر در حل حاضر ممکن می باشد .

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان می توان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1 نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین  کارت می باشد.

یکی از راه هایی که وجود دارد که  شخص در کشور اتریش کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتواند در آن کشور مشغول به کار شود این است که به عنوان دانشجو وارد  کشور اتریش شود و چون درحین تحصیل اجازه کار نیمه وقت دارد می تواند به محض این که شغلی آگهی شد آن را  درخواست کرده یا صبر کند تا دوران تحصیل به پایان برسد سپس از کارفرما در کشور اتریش درخواست کار کند. این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اتریش شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت 

maryam بازدید : 83 پنجشنبه 20 اسفند 1394 نظرات (0)

معلومات ویزای سوئدبرای پزشکان

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  اقامت سوئد توضیح داده شده است.


کشور سوئد دارای جمعیتی بالغ بر نه و نیم میلیون نفر است . این کشور از نظر رفاح اجتماعی پس از نروژ و سوئیس ،در رتبه ی سوم بین المللی قرار دارد. ثبات اقتصادی بالادر سوئد ،موجب افزایش تعداد متقاضیان گردیده است ، که عمدتا به دنبال اخذ ویزای کارمیباشند . در حال حاضر با توجه به تصمیمات اخیر دولت سوئد، امکان اخذ ویزای کار جهت پزشکان و متخصصان دراولیت قرار دارد. طول مدت اخذ ویزای کاری پزشکان متناسب با سابقه و رزومه بین 6 تا 9 ماه میباشد.

پزشکانی که مدرک خود را در کشوری خارج از سوئد دارند برای اینکه بتوانند در سوئد به عنوان پزشک مشغول به کار شوند باید مدرک خود را در کشور سوئد ثبت نموده گواهی کار به عنوان پزشک را دریافت کنند. این پروسه حدود 2 سال طول می کشد.

 مرجع تصمیم گیری امور پزشکان سوئد

مرجع رسیدگی کننده برای اخذ مجوز کار در امور پزشکی (پزشکی و سایر رشته های وابسته) مرکزی است دولتی که socialstyrelsen نامیده می شود. این مرکز با بررسی مدارک تحصیلی پزشکان روند اخذ مجوز کار در سیستم درمان در کشور سوئد (يا همان نظام پزشکی) را نظارت و تصمیم گیری می کند.

پروسه اخذ مجوز کار در سوئد

پزشکان ایرانی که تمایل به اخذ مجوز کار در کشور سوئد دارند لازم است:

کلیه مدارک تحصیلی خود را به سوئدی یا انگلیسی ترجمه و کپی از ترجمه ها را به آدرس این مرکز ارسال نمایند. مرکز رسیدگی کننده در صورت لزوم اصل مدارک را از طریق مکاتبه درخواست خواهد کرد.

علاوه بر مدارک تحصیلی کپی ترجمه کلیه مدارکی که دال بر سوابق کاری درخواست کننده باشند نیز باید ضمیمه گردند. مسلما سابقه کار در بیمارستان یا مطب خصوصی بر تصمیم آن مرکز تاثیر دارد.

این مدارک باید به همراه فرم مربوطه به مرکز ارسال شوند. فرم را می توان به زبان انگلیسی تکمیل کرد.

مرکز socialstyrelsen پس از بررسی مدارک و در صورت قبول درخواست، اغلب یکی از دو مسیر را برای اخذ مجوز کار پیشنهاد می کند.

مسیر اول شامل ارائه مدرک قبولی در امتحانی با نام Tulen (در سطح معادل پره انترنی)، سپس گذراندن 18 ماه دوره AT (معادل انترنی در سیستم آموزش پزشکی در ایران) در بیمارستان است. پس از طی دوره ذکر شده متقاضی مجوز کار یا همان نظام پزشکی سوئد را اخذ خواهد نمود.

مسیر دوم عبارت است از گذراندن دوره آموزشی- امتحانی به مدت 6 ماه در مرکز بهداشتی درمانی یا بیمارستان است. پس از طی این مدت و بر اساس گواهی که فرد مسئول در بیمارستان یا مرکز بهداشتی درمانی در خصوص توانایی و دانش پزشک متقاضی ارائه می کند، تصمیم گیری در خصوص لزوم انجام امتحان تولن، دوره های تکمیلی و … گرفته شده و در صورت تایید، مجوز کار صادر می گردد.

اغلب مسیر اول برای پزشکان عمومی با سابقه کاری کم توصیه می شود و مسیر دوم برای پزشکان عمومی با سابقه کار طولانی یا متخصصین پیشنهاد می گردد.

ارائه گواهی سطح زبان سوئدی در سطحی که مرکز رسیدگی کننده درخواست می نماید پیش نیاز شروع هر یک از دو مسیر است. مسلما اقدام درمانی مستلزم توانایی ارتباطی فرد درمانگر و تونایی او در گفتگو به زبان سوئدی است.

توصیه ها و چند نکته از طرف یک مشاور پزشکی

سوئد با کمبود پزشک مواجه است. بنابراین دولت سوئد برای پر کردن خلا موجود سیاست خود را بر جلب و جذب پزشکان از سایر کشور ها اختصاص داده می دهد. این نکته قوت برای متقاضیانی است که درخواست مجوز کار برای حرفه پزشکی دارند.

دولت در سوئد نمی تواند مراکز درمانی را وادار به استخدام کسی کند. سیستم استخدام با انجام مصاحبه و بررسی رزومه (سوابق کاری و تحصیلی) توسط هر مرکز بهداشتی درمانی یا بیمارستان و بخش درمانی صورت می گیرد. حتی گذراندن دوره AT که معادل دوره انترنی است به همین منوال صورت می گیرد. به عبارت دیگر، ممکن است socialstyrelsen یکی از دو مسیر را تعیین کند اما فرد متقاضی نتواند توانایی خود را در مصاحبه نشان دهد. بخش های بیمارستان به نیاز خود توجه دارند نه کمبود پزشک در کل کشور.

خوشبختانه به نسبت سایر متقاضیان از کشور های غیر اروپایی، پزشکان ایرانی توانایی و خوبی از خود نشان داده و تعداد زیادی از آنها با سابقه ای درخشان در سیستم درمانی سوئد مشغول به کار هستند.

این نکته از این جهت دارای اهمیت است که فرصت مناسبی برای کار پزشکی در سوئد وجود دارد. اگر با کمک راهنمایی آشنا به مسائل، فرد متقاصی بتواند از مراحل ارسال مدارک تا پذیرش در مصاحبه عبور کرده، پست خالی را در بیمارستان یا … بدست می آورد. هستند افرادی که نظر مساعد مرکز تصمیم گیرنده را بدست آوره، امتحان تولن را به خوبی گذرانده اند اما هنوز موفق به کسب محلی برای گذراندن دوره انترنی نشده اند.

چند نکته در خصوص کار پزشکان در سوئد:

هر چند سیستم درمان به سمت خصوصی تر شدن پیش می رود اما کلیه پزشکان کارمند مرکز درمانی یا بیمارستان محسوب شده و حقوق بگیر هستند.

در مقایسه با شرایط کار در ایران و بسیاری از کشور های اروپایی دیگر، پزشکان در سوئد از استرس کاری کمتر و رفاه کاری بیشتری برخوردارند.

حقوق یک انترن به عنوان نمونه برابر با 25 تا 28 هزار کرون سوئد است که کفاف زندگی خوبی را می دهد. حقوق پزشکان دارای نظام پزشکی و متخصصان تا 45000 کرون در ماه نیز پرداخت می شود.

پزشک عمومی معادل آنچه در ایران وجود دارد در سوئد کم است. اغلب پزشکان دوره های رزیدنتی را که اغلب معادل 5 سال است طی می کنند و متخصص می شوند. حتی کسانی که به عنوان پزشک بیماری های عمومی در مراکز بهداشتی درمانی کار می کنند دوره 5 ساله رزیدنتی را طی کرده و متخصص در پزشکی عمومی هستند.

 

 مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - استرالیا 

maryam بازدید : 92 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

عنوان:18 اسفند، روز ملی بوشهر

 



دستور پوتین برای تعلیق ارسال S300 به ایران
روزنامه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که «مدارک» ارائه‌شده اسرائیل به روسیه موجب شده که مسکو همچنان از دادن سامانه‌های دفاع هوایی اس ۳۰۰ به ایران خودداری کند.
روزنامه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که «مدارک» ارائه‌شده اسرائیل به روسیه موجب شده که مسکو همچنان از دادن سامانه‌های دفاع هوایی اس ۳۰۰ به ایران خودداری کند.










به گزارش «انتخاب»، جروزالم پست و معاریو ، این خبرها را با استناد به گزارش منتشره روزهای گذشته در روزنامه کویتی الجریده باز نشر کرده‌اند.

این گزارش‌ها مدعی است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، شخصاً تصمیم به تعلیق ارسال اس ۳۰۰ به ایران را اتخاذ کرد.

بر اساس ادعای این رسانه ها، اسرائیل مدارکی به روسیه داده که «پابیند نبودن ایران به تعهدات در مورد عدم انتقال تجهیزات پیشرفته ساخت روسی به حزب‌الله» را نشان می‌دهد.

به نوشته جروزالم پست، رادارهای ضد موشکی خود روسیه، موشک‌های SA-22 را در بخش‌هایی از لبنان که حضور نیروهای حزب‌الله در آن زیاد است، تشخیص داده‌اند.

maryam بازدید : 115 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

برگزاری کلاس های آموزش بازیابی اطلاعات هارد با بهترین سطح کیفی در تخصصی ترین آموزشگاه ها به طریق علمی


موسسه پارسه دوره های ریکاوری اطلاعات هارد  را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



maryam بازدید : 84 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

 
عنوان : اقامت نیوزلند و انواع ویزای این کشور توسه یافته


شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیاکشور استرالیا کشوری توسعه یافته و مدرن است که در جهان به عنوان یکی از پذیرا ترین و متنوع ترین کشورها شناخته می شود.این کشور که در نیم کره جنوبی واقع شده است ششمین کشور پهناور دنیاست و دارای جمعیتی بالغ بر 23 میلیون است.این کشور که تا سال 1901 مستعمره بریتانیا به حساب می آمد دارای مساحت تقریبی ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ می باشد.طبق آخرین آمارهای ارائه شده توسط نهاد های دولتی استرالیا تقریبان نیمی از جمعیت 23 میلیونی این کشور را مهاجران و یا همان افرادی که حارج از خاک استرالیا متولد شده اند تشکیل میدهند.این موضوع باعث تنوع نژادی استرالیا شده است.استرالیا عضو اتحادیه کشورهای همسود و یا مشترک منافع نیز می باشد.در این کشور بیش از 250 زبان مختلف وجود دارد.زبانهایی مانند : ایتالیایی,عربی,فارسی,چینی و ...

 

استرالیا علاوه بر شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت بکر و زیبا, از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می برد.این موضوع یکی از دلایل اصلی وجود متقاضیان زیاد برای مهاجرت به استرالیا میباشد.این نکات مثبت ذکر شده در باره این کشور,دلیلی خوبی است برای حضور استرالیا در رتبه چهارم شادترین کشورهای جهان بعد از نروژ, دانمارک و سوئد.همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت زندگی در استرالیا شده است.استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره دنیا نیز شناخته میشود و تنها قاره ای است که به دست یک ملت اداره می شود.در ادامهبرای آشنایی بیشتر شما با استرالیا به معرفی شهر های مختلف آن می پردازیم.

قبل از مهاجرت به استرالیا یا گرفتن اقامت بهتر است کمی با شهرهای استرالیا آشنا شویم.

کانبرا :

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا میباشد.از نظر آب و هوایی دارای چهار فصل مشخص با تابستان های گرم وخشک و زمستان های سرد و مه آلود است .این شهر با جمعیت 351868 نفر در سال 2009 هشتمین شهر

پر جمعیت استرالیا بوده است.بیشتر مردمان کانبرا تحصیل کرده اند و دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا از دانشگاه های

معتبر این شهر و همینطور استرالیا هستند.بازارها ومراکز مهم در کانبرا شامل (کانبرا سنتر،بلکونن مال،ودن وست فیلد،هایبپردام

تاگرانونگ،فیش ویک،بازار جیمیسون،مرکز عتیقه جات کانبرا،بازار ایستگاه قدیم اتوبوس و بازار گرمن هاوس ) میباشد.

شرایط مهاجرت به استرالای و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

سیدنی:

شهر سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولزبا مساحت 12144 کیلومتر مربع در ساحل جنوب شرقی استرالیا واقع شده و بزرگترین وپر جمعیت ترین شهر در استرالیا و اقیانوسیه است.اطراف سیدنی هفتاد بندرگاه وساحل

اقیانوسی وجود دارد.در این شهر شش دانشگاه مهم وجود دارد:دانشگاه تکنولوژی سیدنی،دانشگاه نیو ساوت ولز،دانشگاه مککوآری،دانشگاه غرب سیدنی و دانشگاه کاتولیک استرالیا.کتابخانه ایالتی نیو ساوت ولز

قدیمی ترین و بزرگترین کتابخانه عمومی دولتی است.


ورزش:

 ورزش بخش مهمی از فرهنگ مردم سیدنی به شمار می آید مهم ترین ورزش در شهر راگبی است.هم چنین کریکت از ورزش های تابستانی معروف شهر است.استادیوم استرالیا در سال 1999برای میزبانی مسابقات


المپیک تابستانی 2000با گنجایش 110 هزار نفر ساخته شد.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

اقتصاد:

سیدنی از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.سه چهارم فعالیت اقتصادی ایالت نیو ساوت ولز در این شهر صورت میگیرد و بزرگترین مراکز امور مالی کشور در این شهر واقع هستند.صنعت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد

شهر سیدنی و زندگی در استرالیا دارد.شهر سیدنی یکی از بندرگاههای مهم مبادله کالاهای وارداتی و صادراتی است.محصولاتی از قبیلگندم-پشم و گوشت از طریق بنادر سیدنی صادر میشوند.


اماکن دیدنی:

بندرگاه سیدنی یکی از اماکن طبیعی مهم این شهر است که دو بنای معروف هاربر بریج وسالن اپرا را در خود جای داه است. از دیگر بنبهای مهم میتوان به(برج سیدنی-بنای یادبود آنزاک-کلیسای جامع سنت ماری و


مسجد لیکمبا ) اشاره کرد.

ملبورن:

ملبورن در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد.مرکز ایالت ویکتوریا و دومین شهر پر جمعیت استرالیا است.آب و هوای شهر ملبورن اقیانوسی است.ملبورن را شهری چند فرهنگی میدانند.در این شهر حدود 180گویش وزبان

وجود دارد ولی زبان اصلی آن انگلیسی است وپس از آن زبان های چینی،ایتالیایی،یونانی و ویتنامی بیشترین استفاده در این شهر را دارند.این تنوع نژادی باعث شده تا زندگی در استرالیا هر سال متقاضی بیشتری

داشته باشد

تحصیلات:

ملبورن دانشگاه های زیادی دارد که در میان آنها دانشگاه ملبورن و دانشگاه موناش معتبرترند.وجود دنشگاه هایی معتبر در شهر ملبورن باعث شد تا این شهر در ردیف چهارم برترین شهرهای دانشگاهی جهان پس از لندن

بوستون و توکیو قرار بگیرد.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

حمل ونقل:

سیستم حمل ونقل عمومی شهر ترکیبی از قطار،تراموا،اتوبوس،دوچرخه و تاکسی است.شبکه تراموای ملبورن از وسیع ترین شبکه های تراموا در سطح جهان است.حمل ونقل دریایی یکی از رایج ترین روش های حمل

و نقل در شهر است.بندر شهر ملبورن که بزرگترین بندر استرالیا است یکی از پنج بندر مهم نیمکره ی جنوبی است .در حال حاضر فرودگاه بین المللی ملبورن فرودگاه اصلی شهر است که دومین فرودگاه پر ازدحام

استرالیا بعد از فرودگاه سیدنی است.سیستم حمل و نقل مدرن استرالیا باعث شده تا زندگی در استرالیا سریعتر و با کیفیت تر باشد.

بریزبین:

بریزبین با وسعت 5904 کیلومتر مربع درشرق استرالیا در جنوبی ترین بخش ایالت کوییزلند واقع شده و مرکز این ایالت است.رودخانه بریزبین از مرکز این شهر عبور میکند.اب و هوای این شهر نیمه گرمسیری و مرطوب

است.بریزبین با جمعیت حدود 2004262 سومین شهر بزرگ استرالیاست.

تحصیلات:

در این شهر دانشگاه ها و کالج های زیادی وجود دارد.که از مهمترین آن ها (دانشگاه کوییزلند و دانشگاه گریفیث) است.

اقتصاد:

این شهر یکی از قطب های تجاری استرالیاست وشرکت های الکترونیکی زیادی مثل ال جی-سامسونگ و پاناسونیک برای اینکه توزیع و پخش آن ها در این شهر بهتر باشد با یکدیگر رقابت دارند.بندر بریزبین سومین بندر







مهم استرالیاست.این شهر یکی از مراکز صنعتی مهم استرالیا محسوب میشودو پالایشگاه نفت،کارخانه های فلزکاری،ریل

سازی،دباغی،نساجی،و تولید کاغذ،نوشابه،الوار،تنباکو،کفش و ماشین آلات از مهمتریت صنایع آن هستند.

مراکز خرید:

در این شهر تعداد زیادی مراکز خرید ،سوپرمارکت و فروشگاه وجود دارد که آن را به بهترین شهر خرید در کل کوییزلند تبدیل کرده اند.از جمله مراکز مهم خرید این شهر: (کویین استریت،مرکز خرید مایر،مرکز خرید وینتر



گارن،کوییز پلازا، میدان پست خانه و مرکز خرید ایندوروپیلی میباشذ.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

پرث :

بندر پرث در غرب استرالیا با مساحت 5386کیلومتر مربع مرکز استرالیای غربی است و میان اقیانوس هند ونواحی پست ساحلی دارلینگ در ساحل رودخانه سوان واقع شده است.پرث با جمعیت 1658992نفر چهارمین

شهر پر جمعیت استرالیاست.

تحصیلات:

دانشگاه های مهم شهر پرث:

(دانشگاه استرالیای غربی،دانشگاه مورداک،دانشگاه فنی کرتین،دانشگاه ادیت کوان)

اماکن مذهبی:

(مسجد پرث،کلیسای جامع سنت ماری،کلیسای بزرگ سنت جرج،کلیسای قدیسین و کلیسای وسلی)

جشنواره ها:

شهر پرث هر سال میزبان مسابقات مختلف ورزشی . جشنواره های مختلفی است.از جشنواره های پرث میتوان به موارد زیر اشاره کرد:













(جشنواره بین المللی هنر،جشنواره فلفل،جشنواره مد پرث،جشنواره بین المللی فیلم پرث،جایزه بزرگ موسیقی استزالیای غربی).

آدلاید:

شهر ساحلی آدلاید در جنوب استرالیا با مساحت 1827 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط پنجاه متر بالاتر از سطح دریا پر جمعیت ترین شهر و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است.طبق آمار سال 2010 جمعیت آدلاید



1203873نفر است و پنجمین شهر پر جمعیت استرالیا به شمار می آید.

اقتصاد:

اقتصاد آدلاید در درجه اول به صنایع تولیدی ،تکنولوژی علوم دفاعی،تحقیق و پژوهش،صادرات کالا و خدمات وابسته است.تقریبا نیمی از اتومبیل های تولید شده در استرالیا در کارخانه جنرال موتور هولدن آدلاید ساخته



میشوند.

بزرگترین شرکت نفتی استرالیا سانتوس کار خود را از سال 1954 شروع کرده و درآمد آن در سال 2008در حدود 2762 میلیارد دلار بوده است و دومین شرکت سرمایه گذاری بزرگ استرالیا با نام شرکت سرمایه گذاری

محدود آرگو در این شهر قرار دارد.

مراکز خرید:

وجود فروشگاه ها و مراکز خرید در این شهر آدلاید را به یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای خرید تبدیل کرده است.بعضی از مهمترین این مراکز عبارتند از: مرکز خرید وست فیلد ماریون،مرکز خرید وست فیلد تی تری



پلازا،مرکز خرید راندل مرکز خرید مایر،بازار مرکزی ادلاید،بازار محله چینی ها،مرکز خرید الیزابت.

پارک ها ومناطق آبی:

(باغ گیاه شناسی،پارک گیاه شناسی،پارک ویکتوریا،پارک الدر،باغ های هیمجی آدلاید،باغ وحش آدلاید،پارک ملی بلیر،پارک حفاظت شده موریالتا، تپه های ادلاید ،و جزیره کانگورو ).

گلد کوست:

گلدکوست در جنوب شرقی ایالت کوییزلند در حدود 70 کیلومتری جنوب بریزبین کنار اقیانوس آرام قرار دارد.گلدکوست به علت دارا بودن آب و هوایی مناسب امکانات موج سواری ودیدنی های فراوان یکی از توریستی ترین







شهرهای استرالیاست.

تحصیلات:

گلدکوست دارای سه دانشگاه بزرگ است :دانشگاه ساوترن کراس، دانشگاه باند و دانشگاه گریفیث.

بناهای دیدنی:

ساختمان کیو وان ،برج های چورون رنسانس .

جشنواره ها:

در طی سال جشن ها و جشنواره های گوناگونی در گلدکوست برگزار میشوند که بعضی از آن ها عبارتند از:

(مجیک میلیونز، جشنواره وینترسان، کولانگاتاگلد، پان پاسفیک مسترزگیم).

هوبارت:

بندر هوبارت با مساحت 1357کیلومتر مربع در جزیره تاسمانی در جنوب استرالیا و جنوب شرقی ایالت تاسمانیا در دهانه رود درونت واقع شده و مرکز این ایالت است.

اقتصاد:

هوبارت شهر بندری پر تردد و از بنادر مهم تدارکاتی برای سفرهای تحقیقاتی به قطب جنوب محسوب میشود.صادرات اصلی شهرشامل پشم ، سنگ معدن ،الوار و میوه است.

دیدنی ها :

اماکن مذهبی

(کلیسای بزرگ سنت دیوید ، کلیسای آنجلیکن سنت جورج، کنیسه هوبارت )

موزه ها و اماکن فرهنگی:

(موزه دریایی ،موزه وگالری هنر تاسمانی ، موزه هنر جدید وقدیم)

جشنواره ها:

(جشنواره مردمی سیگنت، جشنواره بادبادک ها، جشنواره قایق های چوبی، جشنواره گل لاله، جشنواره طعم وجشنواره فرینج هوبارت).

داروین:

داروین مرکز ایالت استرالیای شمالی با مساحت 112 کیلومتر مربع در کنار دریای تیمور قرار داردو از سمت شرق به خلیج فرانسیس و از سمت غرب به حاشیه خلیج کالن محدود شده است.حدود نیمی از جمعیت داروین







































را مسیحیان تشکیل میدهند.پیروان ادیان دیگر از جمله مسلمانان ،بودایی ها،هندوها و یهودیان نیز در داروین زندگی میکنند.شرایط مهاجرت به استرالیا در همه ایالت ها برابر است و در این مورد با کانادا متفاوت است.

ورزش:

یکی از مسابقات ورزشی مهمی که در این شهر برگزار میشود،مسابقه بین المللی ماشین های خورشیدی در مسیر داروین-آدلاید است که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شده است.

پارک ها ومناطق طبیعی:



(پارک ملی کاکادو، پارک ملی لیچ فیلد، پارک ملی نیتمولیک یا کاترین جورج ).

جشنواره ها :

(جشنواره سی بریز، جشنواره داروین، ایزوتوپیا،باس این د گراس).

بالارات:

این شهر در ایالت ویکتوریا و در 105کیلومتری شمال غربی ملبورن قرار دارد و با جمعیتی حدود 94000نفر بیسستمین شهر پر جمعیت استرالیاست.بالارات با لقب هایی مانند شهر طلا و آتن استرالیا به رغم جمعیت اندک خود در تلریخ و اقتصاد استرالیا جایگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد:

بالارات در حال حاضر یکی از مهمترین شهرهای ایالت ویکتوریاست و اقتصاد آن را توریسم معادن طلا و صنایعی مانند شعبه کارخانه تولید شکلات مارس ، کارخانه صنایع غذایی مکین، کارخانه تولید ریل آهن بالارات نورث ورک شاپز، وچندین کارخانه محلی تولیدات نساجی ، کاشی و محصولات غذایی تشکیل میدهند.

منبع : استرالیا و شهر های آن













 

 گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا 

نکته های پر اهمیتی که در معین کردن تعرفه سئو اثرگذاری زیادی دارا می باشند چه است

maryam بازدید : 44 یکشنبه 09 اسفند 1394 نظرات (0)

نکته های اثرگذاری که در معین کردن تعرفه بهینه سازی سایت نقش با اهمیتی دارا می باشند چه چیزی می باشند

عوامل زیادی در تعیین قیمت سئو  نقش دارد که از جمله اون عوامل , موارد زیر می باشد و به رقابت موضوع شما  - بهینه سازی داخلی سایت  -  کلمات کلیدی  -  وضعیت رقبای شما  -  نوع سایت  - وضعیت فعلی سایت شما و در نتیجه به عمر وب سایت شما بستگی دارد

اگر شما برای بهینه سازی سایت خود، کلمات کلیدی را انتخاب نکردید و نمی دانید چه کلمات کلیدی برای شما مناسب تر است.
تیم منتو سئو ، برای شما بهترین کلمات کلیدی را که منجر به افزایش فروش ، مشتری، بازدید و درامد شما می شود، انتخاب می کند.
خود شما نیز، می توانید با استفاده از مقاله آموزش انتخاب کلمات کلیدی، اقدام به جمع آوری صحیح کلمات کلیدی وب سایتتان نمایید
برخی کلمات و عبارت ها بسیار پر رقابت است و در نتیجه بسیار پر هزینه است و در عوض برخی عبارت ها حتی با تعداد کلمات کلیدی بالا، ممکن است کم هزینه باشد در نتیجه تعرفه بهینه سازی سایت چندان ثابت نیست .
مثلا در مورد سایتی که متعلق به شرکت طراحی سایت است عباراتی مثل "طراحی سایت" ، "ساخت سایت" ، "طراحی وب سایت" و یا عباراتی از این دست انتخاب می شود




سپس کارشناسان بهینه سازی وب سایت هر عبارت را به صورت مجزا تحلیل می کنند و برآورد هزینه سئو سازی برای هر عبارت  به شما اعلام می گردد
در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید با توجه به بودجه خود چه عباراتی را برای سئو در سایت انتخاب کنید
شرکت سئو منتوبا عقد قرارداد رسمی تضمین خواهد کرد که سایت شما با جستجوی عبارات انتخاب شده در صفحه اول گوگل یافت شود.
شما کلمه یا کلماتی را بعنوان کلمه اصلی و هدف نهائی خود برای نمایش در صفحه اول گوگل به سئو منتو معرفی می نمائید،
 که واحد فروش پس از بررسی چگالی جستجوی کلمه و حجم فعالیت رقبای شما برای هر کلمه، تعرفه سئوای را به شرط نمایش در صفحه اول (10 مورد اول)به شما اعلام می نماید
 پس از نمایش سایت شما در صفحه اول با کلمه اعلامی اخذ میگردد.
 ولی درصورت عدم موفقیت در انجام (به هر دلیلی) در بازه زمانی توافقی فی مابین، کل مبلغ پیش پرداخت شما عودت خواهد شد .
 با توجه به انجام این روش با الگریتم منطقی گوگل، زمان حدودی اجرا  روز کاری خواهد  بود .







هزینه سئو و بهینه سازی سایت

عوامل موثر در تعیین قیمت بهینه سازی سایت

بهینه سازی داخلی سایت شما
میزان بازدید کلمه کلیدی مورد نظر
قدرت وب سایت رقبا شما در گوگل
عمر وب سایت شما
وضعیت فعلی سایت شما در گوگل
با توجه به برنامه نویسی سایت پروژه سئو ممکن است بین 2 تا 6 ماه وقت نیاز داشته باشد.




تکنیک کارسئو منتو استفاده از بک لینک های معتبر ، شبکه های اجتماعی، ترکیب لغات، معرفی به موتورهای جستجو، تبلیغات جمعی و محتوا سازی ،سئو داخلی حرفه ای  … می باشد

پس از اتمام پروژه برای نگهداری رتبه سایت شما هزینه بهینه سازی سایت نگهداری دریافت خواهد شد

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت


مجموعه خدمات سئو که تیم ما بر روی وب سایت شما انجام میدهد :

آنالیز جایگاه کلمات کلیدی شما نسبت به  رقیبان
یافتن موثرترین و مهمترین کلمات کلیدی مورد نظر کسب و کار شما
ترکیب لغات
شبکه های اجتماعی
معرفی به موتورهای جستجو
بالا بردن رتبه در نتایج جستجو
افزایش بازدید
40% وب برندیگ
ارتقای تضمینی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل
بازاریابی شبکه های اجتماعی
تولید محتوا براساس سئو
ارتقای تضمینی رتبه کلمات کلیدی سایت در گوگل
مشاوره سئو
شبکه های اجتماعی












 


مقاله گزینه های تاثیرگذاری که در اعلام هزینه seo اثر ویژه ای دارند چه است از سای منتو سئو مرجعسئو برداشته شده است.

 

مهاجرت به سوئدو میزان درآمد درسوئد

maryam بازدید : 42 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

عجایب و دیدنی های خارق العاده و همه چیز درباره گرفتن ویزا آلمان - برلین



ویدئو دیدنی های نیوزلند را می توانید در لینک های زیر مشاهده کنید.

ویدئو دیدنی های نیوزلند در یوتیوب

ویدئو دیدنی های نیوزلند در سایت نتو میگریت

نيوزيلند در اقيانوس آرام جنوبی و در حدود 2200 كيلومتری (1397 مايلی ) شرق استراليا واقع شده است . اين كشور شامل دو جزيره اصلی است كه فقط "شمال " ( يا جزيره شمالی ) و "جنوب "( يا جزيره جنوبی ) ناميده می شوند و از نظر جغرافيايی ، پوشش گياهی و خصوصيات ، با يكديگر بسيار متفاوتند. نيوزيلند سرزمينی كوهستانی است و حدود سه چهارم اين سرزمين بيش از 200 متر (650 فوت ) از سطح دريا ارتفاع دارد و بيش از نيمی از آن دارای پوشش جنگی است . بلندترين قله ، كوه كوك (Mount Cook) در آلپ جنوبی (3764 متر / 12349 فوت) در جزيره جنوبی قرار دارد و جنگل های بارانی و مرطوب ، ساحل غربی را از مرغزارهای خشك ساحل شرقی جدا می كنند .نيوزيلند يكی از زيباترين و بكرترين كشورهای جهان است و حدود 30 درصد از مساحت آن از مناطق حفاظت شده تشكيل شده است . اين كشور بخاطر منابع طبيعی از جمله آتشفشان ها ، آبفشان ها ، يخچال ها ، آبدره ها ( درياچه ها) ، رودخانه ها و پوشش گياهی فراوان، مورد توجه است ،بخصوص جزيره جنوبی كه مناظر كوهستانی دست نخورده بسيار و صنعت اسكی پررونقی در فصل زمستان دارد.

 

 آب و هوا

آب و هوای نیوزلند تقریبا معتدل است. تابستان گرم و خشک و زمستان مرطوب و خیس. وسعت و تغییر شکل زمین در قسمت های مختلف نیوزلند باعث شده تا آب و هوا نیز در قسمت های مختلف متفاوت شود. قسمت های شمالی می تواند بسیار گرمسیری و قسمت های جنوبی یخی و سرد همانند قطب باشد. چهار فصل وجود دارد:

    تابستان: دسامبر تا فوریه
    پاییز: مارچ تا می
    زمستان: جون تا آگوست
    بهار: سپتامبر تا نوامبر


دما در زمستان از 10-15 درجه سلسیوس است و در تابستان از 20 تا 30 درجه سلسیوس. در تابستان باران های ناگهانی داریم که گرمای هوا را می شکنند.

دمای هوا برای کشاورزان بسیار ایده آل است. کشاورزی بر اقتصاد نیوزلند تاثیر بسزایی دارد. این آب و هوای معتدل باعث شده مردم به تفریحات خارج از منزل بپردازند.

بهتر است بدانید که اشعه UV در نیوزلند با شدت زیادی می تابد حتی در روزهای ابری. در تابستان مردم با کلاه و عینک و لباس های متفاوت خود را پوشیده نگه می دارند.

مناظر طبیعی و منحصر به فرد نیوزلند

نیوزلند از شرق به اقیانوس آرام و از غرب به دریای تاسمانیا محدود می شود. در سرزمین تعداد زیادی برکه، چشمه و رودخانه وجود دارد. در جزیره جنوبی شاهد یخچال های طبیعی و رودخانه های یخی هستیم. برخی از این مناطق طبیعی عبارتند از:

    مناطق سرسبز حاشیه ها
    سواحل طلایی
    جنگل های طبیعی
    کوه های پوشیده از برف
    صحرای آتش فشانی خشک
    مناطق فعال گرم




موقعیت جغرافیایی نیوزلند باعث شده تا جنگل های آن بکر و دست نخورده باقی بمانند. دولت نیوزلند نهایت تلاش خورد را جهت حفاظت از محیط زیست به عمل می آورد.

 

 مهاجرت به استرالیا - اقامت استرالیا -مهاجرت به استرالیا 

شناخت کمپانی صنعت جو و معرفی محتوا بولدوزر

maryam بازدید : 49 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

معرفی شرکت همکار معدن

کمپانی همکار صنعت جو ، دپارتمان صنعتگری شرکت همکار معدن، در سال 1381 تاسیس شد. این کارخانه فعالیت ابتدائی خود را معطوف قسمت های مرتبط با صنعت های معدنی ساخت و با تکیه بر چشم انداز برتری سازمانی توانایی داشته در مدت مهلت کوتاهی به عنوان یکی از وندور های معروف شده معادن در متن آماده کردن تجهیزات و ماشین آلات معدنی معرفی گردد.

اکنون شرکت همکار صنعت، با تکیه بر؛ تجربه بیش از یک دهه فعالیت، تیم مهندسی قوی و ارتباطات خود با شرکت های بزرگ در سراسر دنیا خدمات ارزشمندی از قبیل مهندسی معکوس، طراحی و ساخت، بازسازی و اورهال به صنایع معدنی، نفت و گاز و پتروشیمی ارائه می دهد.

شرکت همکار معدن، دپارتمان بازرگانی گروه همکار معدن، با هدف ارائه خدمات بازرگانی از قبیل واردات تجهیزات و ماشین آلات در حوزه های معادن، راه و ساختمان ، نفت و پتروشیمی تاسیس گردید.

خدمات بازرگانی در بخش حوزه معادن در دو بخش تجهیزات کارخانه ای و ماشین آلات سنگین طبقه بندی می شود. در بخش ماشین آلات شرکت همکار معدن، توزیع کننده رسمی شرکت تمسا(TEMSA)، نمایندگی رسمی شرکت کوماتسو ژاپن KOMATSU در ترکیه و گرجستان و آذربایجان، می باشد که به عنوان تنها مرکز رسمی سرویس و خدمات پس از فروش ماشین آلات شرکت KOMATSU به شمار می آید.  همچنین این شرکت به عنوان توزیع کننده رسمی ماشین آلات و محصولات شرکت DIECI(دیچی) ایتالیا، سنگ شکن های هارتل HARTL و همچین شرکت O&K آلمان می باشد.

در بخش تجهیزات کارخانه ای، تجهیزاتی از قبیل جداکننده های مغناطیس High gradient magnetic separator-HGMS ، آسیاب های گلوله ایBall-mill، آسیاب های غلطکی HPGR و SAG-Mill و همچنین برخی تجهیزات صنایع دیگر از قبیل انواع پمپ ها، فستنر ها و... جزو حوزه های فعالیت این شرکت میباشند.







دامپ تراک ها …کامیون هایی هستند که در معادن بکار گرفته می شوند.از انواع مختلفی بر خوردارند…با ظرفیت های گوناگون.
بطور کلی هر چه ظرفیت آنها بیشتر باشد برای کار در معدن بزرگ بهینه ترند.منبع تغذیه آنها نیروی دیزلی و الکتریکی است.در زیر بزرگترین تراک وهمچنین توضیحاتی کلی در مورد این تجهیزات می خوانید.

موتور های دیزل درسته که ۷۰ ٪ انرژی رو تلف میکنن ولی ذخیره انرژی (سوخت یا گازوئیل) بسیار راحت تر ارزون تر و کم جا تره
موتور های الکتریکی با اینکه که ۳۰٪ انرژی تلف میکنن تا به انرژی مکانیکی تبدیل بشن ولی باید اینو در نظر گرفت که خود انرژی الکتریکی نهایتا توسط یک ژنراتور که نیروش رو از سوخت تهیه کرده و خود اون ژنراتور هم ۳۰٪ اتلاف انرژی داشته تا تبدیل به انرژی الکتریکی بشه و در انتقال هم ۱۰ ٪ رو از دست میده.
علت استفاده از نیروی الکتریکی این هست که میشه با هر گشتاوری که رو محور موتور اعمال بشه باز هم اون رو راه اندازی کرد.

اگر ظرفیت دامپ تراک بالاتر از ۳۰۰ تن باشد اولویت با موتورهای الکتریکی است و حتی در هر چرخ یک موتور الکتریکی. به طور خلاصه برای اینکه توی این فشار به سیستم های انتقال نیرو فشار زیادی میاد. برای اینکه طول عمر بیشتر و زمان بین تعمیرات زیادتر بشه چاره ای جزء استفاده از موتورهای الکتریکی در هر محور یا حتی در هر چرخ نیست.
در این جور موارد هم اگه بخواهند نیرو را با الکتریسته و ژنراتور وارد کنند باز هم کیربگس وجود داره چون یک دور موتور الکتریکی در بهترین حالت در دورهای بالاتر ۹۰۰ دوره .
فرض کنید یه موتور الکتریکی چطور میتونه مثلا ۱ دور در دقیقه بچرخه و یه وزنه ۳۰۰ تنی رو از یه شیب ۳۰ درجه بالا ببره پس هیچ موقع برای همچنین مواردی یه موتور اکتریکی رو به چرخ مستقیم وصل نمیکنن
در رابطه با لاستیک هم باید گفت که تمام این گونه متحرک ها که مخصوصا در جاده های نا هموار راه میروند همیشه تو خالی و باد هستند بخاطر اینکه بتواندبراحتی بر روی سنگ ها و ناهمواری ها حرکت کنه.


لاستیک تو پر فقط برای مواردی خاص میتونه روی چرخهای عقب نصب بشه (جا هایی که دلیل پنچری فوق العاده بالاست و سرعت خیلی خیلی کم
(تقریبا لاستیک تو پر هیچ کجا استفاده نمیشه )
لاستیک دامپ تراک ها هم معمولا بادی هستند ولی با یک لاستیک بسیار ضخیم.

نام دستگاه : Wagner Scoop

به طور كلي ماشين هايي كه براي كار در معادن مجاز شمرده مي شوند بايد از هر لحاظ ايمن بوده و با توجه به محيط محدود معدن هاي زير زميني نسبت به ابعادي كه دارند از كارايي بالايي برخوردار باشند ،كه تمام اين ويژگي ها در مورد اين ماشين صادق است.
اين مدل از بيل خاك انداز داراي ۴ بخش عمده ميباشد كه عبارتند از:
• مجموعه ي موتور و اجزاي وابسته به آن
• اتاقك اپراتور
• ترمز هاي ماشين
• سيستم اطفاء حري




موتور: اين بخش شامل قسمت هاي زير مي باشد :
۱٫موتور
۲٫سيستم اگزوز
۳٫منبع سوخت
۴٫منبع آب
۱٫ موتور : دستگاه داراي يك موتور انژكتوري ديزل به نام ۳۳۰۶ Caterpillar شش سيلندر ميباشد.
۲٫ سيستم اگزوز: سيستم اگزوز اين ماشين خود داراي ۳ قسمت مي باشد:
الف) لوله اي كه به خروجي چند تايي گاز موتور وصل شده است.






ب)scrubber يا فيلتر.
پ) لوله ي خروجي گاز.
در مورد Scrubber لازم به توضيح است كه
دو وظيفه ي مهم به عهده دارد،اول تميز كردن گازهاي
خروجي از موتور كه به علت بسته بودن محيط كار
دستگاه از اهميت بالايي برخــوردار اسـت و دوم سرد
كردن گازهاي خروجــي كه اين عمـل با استفاده از آب





انجام مي گيرد و ميتوان آن را بخشي از سيستم اطفاي حريق دانست . Scrubber خود داراي يك منبع آب ميباشد كه بايد تا سطح مشخص شده اي از آب پر شود ولي براي تامين آب مورد استفاده ي آن از يك منبع آب در سمت چپ ماشين استفاده مي شود اين منبع باScrubber در ارتباط بوده و كمبود آب آن را جبران ميكند.

۳٫منبع سوخت:اين بخش در سمت راست ماشين قرار گرفته است و با توجه به ابعاد آن به راحتي قابل شناسايي است.
۴٫منبع آب : اين بخش آب مورد نياز Scrubber را تامين ميكند و در سمت چپ ماشين در پشت Scrubber قرار دارد.

اتاقك اپراتور : اين قسمت داراي يك ورودي در جلوي ماشين مي باشد كه براي ورود و خروج اپراتور مورد استفاده قرار ميگيرد ولي در موارد اضطراري اپراتور ميتواند از قسمت انتهايي اتاقك كه داراي يك دريچه ي متحرك است خارج شود. به دليل حفظ سلامتي اپراتور اتاقك وي داراي يك گارد محافظ اضافي ميباشد.
درون اتاقك اپراتور امكانات فراواني وجود دارد از قبيل:
** فعال كنندها ي سيستم اطفاء حريق كه يكي به صورت دستي كار ميكند و ديگري به صورت خودكار.

** امكانات لازم براي كنترل حركات ماشين
** كپسول آتش نشاني كه در مواقع خاص براي خاموش كردن آتشهايي كه سيستم اطفاي حريق آنها را شناسايي نكرده و يا خارج از ماشين به وجود آمده اند به كار ميرود.
** سيستم ترمز هاي ماشين كه از اهميت بالايي برخوردار است.
** نشان دهنده ي زمان تعويض فيلتر كه داراي يك هشدار دهنده ميباشد و زماني كه فيلتر بايد تعويض شود را با رنگ قرمز نشان ميدهد.
** خاموش كننده ي اضطراري ماشين كه در مواقع خطر با قطع كردن جريان هواي مورد نياز موتور آن را خاموش ميكند.
** كليد چراغ هاي ماشين كه داراي ۴ حالت است.




ترمزهاي ماشين : ترمزها به دليل وزن بالاي ماشين و بار سنگين آن بايد هر هفته تست و در صورت نياز تعمير شوند علاوه بر اين تست كردن ترمزها به وسيله ي يك سيستم خودكار كه در ماشين تعبيه شده است انجام ميگيرد.

سيستم اطفاي حريق : با توجه به محيط حساس معادن زير زميني و لزوم رعايت نكات ايمني سازندگان اين ماشين براي جلوگيري از اتفاقات غير مترقبه اي كه امكان بروز آنها وجود دارد پيش بيني هاي لازم را انجام داده اند ، كه از جمله اين وقايع ميتوان به آتش سوزي اشاره نمود.
اين ماشين به طور كلي شامل دو سيستم اطفاي حريق مي باشد كه يكي به صورت دستي كار ميكند و اپراتور بايد در صورت نياز آن را فعال كند و ديگري به صورت خودكار عمل ميكند و چنانچه آتشي در قسمت هايي از ماشين كه تحت پوشش اين سيستم قرار دارد اتفاق بيفتد بلافاصله شناسايي شده و خاموش ميشود.
سيستم اطفاي حريق دستي:اين سيستم شامل دو فعال كننده مي باشد كه به وسيله ي اپراتور فعال مي شوند . يكي درون اتاقك اپراتور قرار دارد و ديگري درطرف ديگر ماشين ( كنار منبع آب).

سيستم اطفاي حريق خودكار:اين سيستم شامل يك سري سيمهاي نازك در قسمت هاي داخلي ماشين مي باشد كه در صورت ايجاد آتش سوزي قطع شده و سيستم فعال مي شود.

بعد از فعال شدن سيستم اطفاي حريق چه به صورت دستي و چه به صورت خودكار مرحله ي بعدي كار يعني خاموش كردن آتش آغاز ميشود . اين عمل به وسيله ي پودر شيميايي كه درون يك منبع مخصوص قرار دارد و از نازل هاي تعبيه شده در قسمت هاي مختلف داخلي ماشين به بيرون پاشيده مي شود انجام ميگيرد و باعث مي شود آتش در هر نقطه اي از ماشين خاموش شود.

البته تجهيزات ديگري هم براي شناسايي و خاموش كردن آتش در ماشين قرار دارد ، به عنوان مثال سنسور هايي كه در نقاط مختلف اگزوز قرار دارند و دماي گازهاي خروجي موتور را اندازه گيري مي كنند و در صورت بالا رفتن دماي اين گازها از حد خاصي اين سنسورها باعث قطع شدن سوخت موتور و در نتيجه خاموش شدن آن مي شوند و همچنين چند سنسور در سطوح مختلف ماشين قرار دارد و دماي آنها را كنترل مي كند.

به طوركلي ساخت ماشين ها وتجهيزات معدن هاي زيرزميني داراي يك سري محدوديت ها نسبت به ماشين هاي معادن رو باز است، ازجمله اين محدوديت ها ميتوان به فضاي محدود معادن زيرزميني اشاره نمود.به همين دليل اين ماشين داراي ارتفاع كم و طول زياد است! به عبارت ديگر سازندگان LHD تا جاي ممكن از ارتفاع دستگاه كاسته و در عوض به طول آن افزوده اند تا به راحتي در معادن حركت كند ، همچنين براي تخليه ي بار لازم نيست كه جام را تا ارتفاع زيادي بالا برده و سپس با كج كردن آن محتوياتش را درون واگن هاي حمل بار يا روي نوار متحرك بريزد ، بلكه در انتهاي جام يك صفحه ي متحرك وجود دارد كه محتويات جام را به خارج هل ميدهد.

شاول زنجيري EKG-5A براي حفاري و بارگيري صخره هاي سست شده است. اين شاول در معادن روباز، در
تاسيسات مهندسي آب، كارخانه ها، راه آهن و ديگر ساختمان ها كاربرد دارد. تجربه طولاني در طراحي
و ساخت شاول ها اين امكان را فراهم ساخته است كه ماشيني نه تنها براي شرايط عادي آب وهوايي، بلكه براي نواحي حاره اي و سردسير ساخته شود. شاول EKG-5A را اكنون مي توان برطبق خواسته مشتري
طراحي و توليد كرد.


مشخصات فني
ساختار برينگ هاي اصلي بوم، شاسي گردان، و زيربندي ساخته شده از فولاد كم آلياژ، سبب گرديده است كه اين شاول را در هر فصلي مورد استفاده قرارداد.باكت و مكانيزم هاي آن از فولاد با آلياژ بالا ساخته شده است و شرايط ايمن كاري را با فشار بارديناميكي پايين ايجاد نمايد.
موتور الكتريكي جريان مستقيم ماشين، داراي سيستم كنترل ديجيتالي است. محرك هاي ترانزيستوري سرعت گيري نرم مبدل را ايجاد مي نمايند. كنترل آرام سرعت و بكار انداختن موتورهاي اصلي از انواع مختلف و درشرايط متفاوت، زمان تنظيم و نگهداري موتورهاي اصلي را كم مي كند.
شاول مجهز به سيستم اطلاعات و آناليز بار وارده روي شاول است. كابين جا دار اپراتور، نيازهاي ارگونوميك و آسايش او را فراهم مي كند.
سيستم كنترل حركت، سرعتي معادل ۰٫۷۵km/h را درمسيرهاي تعيين شده تامين مي نمايد.توسط سيستم هاي مجزاي تهويه ميتوان بدون گرم شدن بيش از حد، مدت زمان زيادي كاركرد.



مدل هاي EKG-5V، EKG-5Us ,EKG-5D براساس شاول EKG-5A طراحي شده اند. شاول EKG-5V مدلي با ملحقات عملياتي فعال است بدين معنا كه در باكت شاول، چكش هاي بادي تعبيه شده است كه از طريق ناخن ها عمل مي كند. هنگام كندن صخره ها يا زمين هاي سخت، اين مكانيزم موجب بالا رفتن بار عملياتي و خرد كردن موانع سخت مي شود.اين ماشين، براي كندن صخره هاي نيمه سخت و يا ذغال سنگ هايي با سختي كم يا متوسط نيازي به انفجار اوليه ندارد.استفاده از اين ماشين درمواردي كه به دليل مشكلات زيست بومي امكان انفجار وجود ندارد انتخاب مناسبي است. ويژگي EKG-5D با محرك موتور ديزلي، اجازه مي دهد كه بارگيري و بار زدن به باربرها با صرف كمترين انرژي صورت گيرد. مدل EKG-5Us بوم بلند، اين امكان را ايجاد مي كند كه از جبهه هاي كاري با ارتفاع بيشتر باربرداري كرده، دامپتراك هايي با ظرفيت ۷۵ تا ۱۱۰ تن را بار بزند.

EKG-10
شاول زنجيري EKG-10 براي عمليات معدني، بارگيري باطله هاي سنگي، و بارزدن سنگ ها و مواد و مصالح به ماشين هاي باربر، پشته كردن و همچنين بارگيري از مواد انباشته شده درمعادن روباز مي باشد. مدل هاي EKG-5U و EKG-5Us با بوم بلند و باكت جلوبر- عقب بر، برمبناي شاول زنجيري مدل EKG-10 ساخته شده اند. اين گونه شاول ها براي تخليه كانال ها و نيز،بار زدن ماشين هاي باربر در سطح استقرار شاول طراحي شده است.شاول هاي EKG-10 و انواع بهينه شده آن با قابليت عمليات بالا ، قابليت جابجايي مطلوب، كنترل و نگهداري آسان، طراحي روز، امكان بهره وري بالا را هنگام كار در معادني با مواد با وزن مخصوص زياد، درهر شرايط كاري فراهم مي آورد.

انتخاب به روز ترین مبلمان برای منزل

maryam بازدید : 48 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

دیزاین وچینش مخصوص و ویژه میز تاشو

انتخاب میز ناهارخوری مناسب از لحاظ فضای آشپزخانه و یا انتخاب جنس میز اهمیت فوق العاده ای در دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت.


انتخاب مبلمان در دکوراسیون داخلی منزل از ضروری ترین احتیاجات هر منزل است و نقش مهمی را در طراحی داخلی فضای خانه به عهده دارد.

هرطوری و با هر منطقی که حساب کنید، به مبل راحتی در خانه تان احتیاج خواهید داشت، مبل هایی که کمک تان می کنند تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان زیباتر باشد، هم پناهگاهی باشند برای خستگی های یک روز کاری سخت، البته در روزهایی مثل نوروز که خانه آدم پر می شود از مهمانان خوش قدم، نقش این مبل ها کمی فرق می کند، آن ها به مهمان های تان اجازه می دهند تا احساس صمیمانه و دوستانه تری در فضای داخلی خانه شما داشته باشند.پس با ما همراه باشید تا اگر خواستید برای عید امسال مبلمانی برای منزلتان را تهیه کنید، دست کم با انواع مختلف آن آشنا باشید.

خرید مبلمان های راحتی می تواند برای تان مقرون به صرفه تر باشد. اگر فقط احتیاج دارید که به خانه تان نشیمن اضافه کنید، به شما پیشنهاد می کنم که به سراغ خرید صندلی های تک نفره و زیبایی بروید که در عکس های بالا می بینیدشان.

اگر نمی خواهید به صورت خاص روی یک مورد از مبلمان های راحتی خانه تمرکز کنید، باید آن ها را به صورت ست های مبلمان های راحتی خریداری کنید که البته کار شما را هم راحت تر خواهند کرد چرا که دیگر دغدغه هماهنگ کردن آن ها را با بقیه اجزای و لوازم دکوری خانه را ندارید.

چنانچه نمی‌خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید، باید رنگ دیوار و کاناپه‏ی روبه‏روی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود. به عنوان مثال، اگر رنگ قهوه‌ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده‌اید، از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است، باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینیمالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس ‌دهد. به عنوان مثال، برای فضای مدرن خود، کاناپه‌ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید. چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید، رنگ و سبک مبلمان منطقه‌ای می‌تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد.

در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال‌شکل هم باید همین دقت را داشته باشید. پارچه‌ای که برای کاناپه انتخاب می‌کنید باید مطابق با سبک فضا باشد. به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید، حتماً از پارچه‌هایی بادوام با رنگ‌های نسبتاً تیره استفاده کنید.

کاناپه‌های مقطعی، تکه بزرگی از مبلمان یا تمامی آن را تشکیل می‌دهند. بنابراین، رنگ آن تأثیر زیادی در فضا دارد. اگر فضای کوچکی دارید، از انتخاب رنگ‌های تیره برای کاناپه بپرهیزید و از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید. اگر نگران بی‌روح شدن فضا هستید، می‌توانید رنگ‌های شاد را با کمک کوسن‌ها به فضا وارد کنید؛ اما توجه داشته باشید که رنگ کوسن‌ها با دیگر رنگ‌های به‌کار رفته در فضا هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر مبل شما خاکستری است، از صورتی روشن، قرمز یا زرد به عنوان یک رنگ تأکیدی در قالب کوسن استفاده کنید، یا اگر مبل شما قهوه‌ای شکلاتی است، آبی فیروزه‌ای می‌تواند یک انتخاب خوب به عنوان رنگ تأکیدی باشد.

نکته:‌ قبل از خرید، باید چند گزینه را در مورد مبلمان امتحان کنید. روی آن‏ها بنشینید، راحتی پاها و کمرتان را بررسی کنید. عمق کاناپه هم باید برای اندام شما و افراد خانواده مناسب باشد.

 استفاده ا ز مبلمان مناسب و با رنگ روشن در زیبایی  دکوراسیون اتاق خواب نقش مهمی دارد.

 دکوراسیون - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

قوانین مهاجرت به کشور سویئس

maryam بازدید : 51 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)

گزینه های مهاجرت به کانادا  برای پزشکان و پرستاران

کشور کانادا به عنوان یک کشور پیشرفته آمادگی جذب مهاجردر رشته های حرفه ای مانند مهاجرت پرستاران به  این کشور را پشتیبانی  میکند


سوئیس محل استقرار تعداد قابل توجهی از سازمان­های بین المللی مانند سازمان تجارت جهانی و صلیب سرخ می­باشد. سال­هاست که از سوئیس به عنوان امن ترین کشور دنیا یاد می­شود. صنعت بانکداری و صنعت بیمه و تالارهای بورس این کشور در جذب و نگهداری سرمایه ثروتمندان سراسر دنیا شهرت جهانی دارند. سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی در این کشور بسیار بالا و ستودنی است به گونه ای که زندگی در این کشور آرزوی جمع کثیری از مردم دنیاست؛ اما با توجه به قوانین این کشور پذیرش مهاجر در بسیاری از موارد اگر نگوییم محال امری بسیار دشوار است.

 

کشور سوئیس در غرب اروپا قرار دارد و از شمال با آلمان، از جنوب با ایتالیا، از شرق با اتریش و از غرب با فرانسه مرز مشترک دارد. تقریبا هفت میلیون و پانصد هزار نفر در کشور سوئیس زندگی می کنند و این کشور بیش از چهل و یک هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. از شهرهای مهم آن می توان به زوریخ و ژنو اشاره کرد که البته پایتخت سیاسی سوئیس شهر برن می باشد. مردم این کشور به چهار زبان فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و  رومن صحبت می کنند که هریک از آنها در محدوده مشخص به رسمیت شناخته می­شود؛ به عنوان مثال در غرب سوئیس که با فرانسه هم مرز است بویژه در شهر لوگزامبورگ زبان اکثریت مردم و همچنین زبان رسمی فرانسوی است. در زمینه سیاسی می­توان به سابقه طولانی این کشور در بی­طرفی در مناسبات جهانی و عدم ورود به جنگ با دیگر کشورها اشاره کرد

یکی از راه­های کسب اقامت کشور سوئیس کار کردن در شرکت­ها، موسسات و کارخانه جات، و به موازات آن پرداخت بیمه و مالیات به مدت حداقل سه سال می­باشد. البته ناگفته پیداست که جهت کار در کشور سوئیس باید شرایطی از جمله مدارج عالی تحصیلی اعم از لیسانس و ترجیحا فوق لیسانس و دکترا، سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی ترجیحا در شرکت­ها، موسسات و کارخانه­جات دارای فعالیت بین المللی و تسلط به زبان رسمی منطقه استقرار آن (همانطور که بالاتر گفته شد چهار زبان بصورت رسمی در مناطق مختلف کشور سوئیس بکار برده می­شود) و همچنین تسلط به زبان انگلیسی را احراز نمایند. تا اینجا در مورد متقاضی توضیح داده شد؛ اما فاکتور مهم دیگر نیاز به جذب نیرو در شرکت­ها، موسسات و کارخانه­جات کشور مقصد یعنی سوئیس است.

یکی از پر استفاده ترین و پر متقاضی ترین فرآیندهای اخذ کار و اقامت در این کشور گرفتن پیشنهاد کار از یک شرکت، موسسه و یا کارخانه فعال در اقتصاد سوئیس می­ باشد. البته مسیر گرفتن چنین پیشنهاد کاری چندان هم ساده و بی دردسر نیست. اگر بطور مثال یک کمپانی سوئیسی بخواهد به یک فرد ایرانی پیشنهاد همکاری بدهد طبق قوانین اتحادیه اروپا ابتدا باید به مدت سه ماه برای جذب نیرو در شغل مورد نظر در خود کشور سوئیس آگهی دعوت به همکاری صادر نماید؛ اگر در مدت مورد نظر هیچ فرد سوئیسی دارای کمیت و کیفیت های مورد نطر آن کمپانی جهت اشغال آن پست داوطلب نشد، کمپانی باید به مدت سه ماه در سراسر اتحادیه اروپا اطلاعیه دعوت به همکاری صادر نماید. در صورتی که باز هم شخصی که بتواند نظر مدیران آن کمپانی را جلب کند داوطلب نشد، تازه نوبت به اطلاعیه جهانی می­رسد. اینجاست که نوبت به داوطلب ایرانی برای ارسال مدارک و جلب نظر مدیران مطبوعه می­رسد. همانطور که گفته شد این مراحل بخودی خود حداقل شش ماه به طول می­انجامد (بدون احتساب زمان تلف شده بین مراحل اطلاعیه درون و برون مرزی) و احتمال اینکه در دو مرحله اول شخص دیگری شغل مورد نظر را تصاحب کند بسیار زیاد است. ناگفته نماند که باوجود تمام دشواری­ها و علی رغم روند زمان بر و فرسایشی یاد شده باز هم هستند مشاغلی که بعلت تخصصی بودن تنها و تنها به دست متقاضیان از قاره های دیگر اشغال میگردند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم صرف تصاحب شغل نباید از بابت ویزا شدن آسوده خاطر بود و همواره کنسولگری در قبول و یا رد متقاضی با توجه به مدارک مورد نیاز و طبق قوانین و ضوابط اختیار تام دارد.

کشورسوئیس موقعیت خوبی برای پیداکردن شغل برا ی افرادی که به این کشورمهاجرت میکنند و فرصت مناسبی برای کار در سوئیس می باشد.

 گرفتن اقامت استرالیا - مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

سفارش کیک عروسی

maryam بازدید : 47 چهارشنبه 28 بهمن 1394 نظرات (0)

عنوان: انتخاب کیک عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

مراسم عروسی- آتلیه عروس- آرایشگاه عروس

 

توضیح مدلهای کاندوم های خارجی و شناختن مراکز خرید و فروش محصولات زناشویی

maryam بازدید : 51 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

اعلام نوع های کاندوم های مردانه و توصیف مراکز خرید و فروش اجناس خانواده

پس آموزش زیر که به توصیف انواع کاندوم و روش های قیمت کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

چگونگی عملکرد دارو در جلوگیری از بارداری:

۱ ) جلوگیری از تخمک گذاری

۲ ) افزایش غلظت ترشحات دهانه رحم درنتیجه اسپرم نمی تواند خود را به رحم برساند.

۳ ) با اثر بر پوشش داخلی رحم محیط نامناسبی برای لانه گزینی جنین به وجود می آورد .

درصد موفقیت روش : ۷/۹۹ درصد در سال اول استفاده

عوارض شایع و نحوه برخورد با آنها :

۱) اختلال در نظم قاعدگی : با تزریق اولین آمپول ممکن است اختلالاتی در قاعدگی رخ دهد.

مزیت ها : درصد موفقیت بالا – آسانی استفاده – مناسب برای افراد فراموشکار – مناسب برای افراد کوچ نشین – مناسب برای عقب ماندگان ذهنی – قابل استفاده در دوران شیردهی – قابل استفاده در کسانی که کم خونی شدید دارند – قابل استفاده در هر دوره سنی – مصرف آن با مقاربت مداخله ای ندارد بر خلاف کاندوم و … – اطرافیان شما از روش پیشگیری شما آگاه نمی شوند.

معایب: تاخیر در برگشت باروری – تکرار تزریق هر ۳ ماه – احتمال افزایش وزن – اختلال در نظم قاعدگی مانند لکه بینی و … – عدم قاعدگی – عدم جلوگیری از بیماریهای منتقل شونده از طریق جنسی مانند ایدز و … – کاهش تراکم استخوانی ( زمینه ساز پوکی زود رس استخوان ) – احتمال بروز سرطان پستان – ممکن است شما قاعدگی بعدی را تجربه نکنید و در تمام طول تزریق دیگر قاعده نشوید.

** نگران نباشید عدم قاعدگی با تزریق پروزسترون غیر طبیعی نیست . البته اگر شما قاعدگیهای منظمی داشته اید و بعد از چند دوره تزریق عدم قاعدگی را تجربه می کنید ، برای شما آزمایش بارداری درخواست می شود .خونریزیهای نامرتب رحمی هم از عوارض آمپول می باشد.

** نگران نباشید . معمولا در عرض ۲-۳ ماه این نامنظمی از بین می رود . البته شما باید متخصص زنان را در جریان بگذارید . اگر علت فقط تزریق آمپول باشد مصرف مفنامیک اسید معمولا موثر واقع می شود . در صورت عدم بهبودی بررسیهای بعدی لازم است .

** بدانید که افزایش وزن شما به علت افزایش اشتهای شما تحت اثر هورمون پروژسترون است .رژیم غذایی متعادل و ورزش در جلوگیری از چاقی موثر است .

به همین دلیل مطلب فوق که به توصیف انواع کاندم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اثر نور منزل در دیزاین دکوراسیون

maryam بازدید : 53 دوشنبه 26 بهمن 1394 نظرات (0)

نحوه دکوراسیون خانه های کوچک و تغییر دکوراسیون منزل با برچسب دیواری

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



نحوه طراحی دکوراسیون خانه های کوچک تاثیر زیادی در زیبایی و بزرگتر جلوه دادن منزل و طراحی دکوراسیون زیبا و منحصربفرد منزل دارد.

خانه‌های کوچک امروزی آنقدر هم بدون فضا برای هر طراحی خاصی نیستند. مهم اشتباه‌هایی است که ما در چیدمان این خانه‌های خاص مرتکب می‌شویم، اما با چند نکته ی کوچک به سادگی می توانید بهترین استفاده را از تمام قسمت های فضای کوچک خود داشته باشید، مهم این است که این نکات را بدانید و با آن دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

امروز در این مطلب ترفندهایی را برای این منظور با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

اگر خانه کوچکی دارین همیشه سعی کنین وسایل و مبلمانی که برای منزلتون انتخاب میکنین چند منظوره باشه و بتونین از اونها در وقتهایی که احتیاج نیست، به عنوان لوازم جانبی و مورد نیاز استفاده کنین. اینطوری هم در استفاده از فضا صرفه جویی کردین و هم در هزینه هاتون صرفه جویی میشه. مثلا میز تلوزیوی رو انتخاب کینین که دارای کمد و کشو باشه. اینطوری هم میتونید به عنوان جای آلبوم و چتر و لوازم اضافیتون از کمد استفاده کنین و هم میز تلوزیون شماست.

وقتی شما خونه کوچکی دارین باید توجه کنین که در منزلتون چه فضاهایی هست که میتونین ازش استفاده کنین. یکی از جاهایی که در خونه ها معمولا پرت هست و استفاده خاصی نمیشه و به چشم نمیاد کنج ها هست. شما نیاز دارید که از کنج های منزلتون هم استفاده کنین. شما میتونین با استفاده درست و به جا از کنج ها هم یک زیبایی بصری به خونه تو بدین و هم در استفاده از فضاش بهترین بهره رو ببرین. میتونید از کنج به عنوان محل قرار گرفتن میز کارتون استفاده کنین. و برای صرفه جویی بیشتر در استفاده از فضا، کتابخانه یا کمدی رو هم در کنج قرار بدین.

زیر تخت را انباری نکنید!

 اگر تختخواب پایه بلندی دارید از خوشبخت‌ترین آدم‌های روی زمین هستید. این خوشبختی را وقتی درک می‌کنید که به یک خانه ۵۰ متری می‌روید و نمی‌دانید با کلی خرت و پرت اضافه‌ای که هم شان هم به درد بخور هستند چه کنید. این‌جور وقت‌ها زیر تخت مناسب‌ترین جا برای سر و سامان دادن به آنهاست. البته دقت کنید. طبقه بندی و نظم دهی! بی‌نظمی زیر تخت بدترین اشتباه طراحی داخلی است. می‌توانید برای نظم دادن به اشیای زیر تخت از سبد استفاده کنید. لباس‌های فصلی، کفش‌ها و. . . جای‌شان زیر تخت‌هاست.

 سینک سرویس بهداشتی فقط مربع نیست!

اگر یک روز بخواهید سینک سرویس بهداشتی خانه‌تان را عوض کنید چه طرحی انتخاب می‌کنید؟ تصور بیشتر ما از سینک سرویس بهداشتی یک مستطیل سفید رنگ سرامیکی است که اگر بخواهیم خیلی مدرن باشیم به آن یک کابینت زیر سینک هم اضافه می‌کنیم و تمام. در حالی که بهترین و راحت‌ترین نوع سینک دستشویی در خانه‌های کوچک امروزی یک سینک سرویس بهداشتی گرد است. سینک‌های دایره‌ای فضای بیشتری برای حرکت در فضای محدود ایجاد می‌کنند ضمن اینکه از نظر زیبایی هم با نمونه‌های قبلی‌شان فرق بسیاری دارند.

در حمام کابینت نگذارید!

 این روزها یکی از شاخصه‌های مدرن کردن فضای مشترک سرویس بهداشتی و حمام خانه‌ها استفاده از کابینت‌هاست؛ کمدهای خاصی که برای طبقه بندی لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته نقش زیباسازی محیط را هم بر عهده دارند. مساله اینجاست که کابینت‌ها در فضاهای کوچک غیر از شلوغ کردن فضا کار دیگری نمی‌کنند. بهتر است به جای استفاده از کابینت‌ها از سبدها یا میله‌های خاص استفاده کنید. نگران لوازم بهداشتی هم نباشید. گیره‌ها می‌توانند آنها را راحت دم‌دست‌تان قرار بدهند.
تکنیک های دکوراسیون خانه های کوچک به شما کمک میکند تا فضای داخلی منزل کوچک خود را بزرگتر و بیشتر جلوه دهید و از فضای کوچک منزل خود نهایت استفاده را ببرید.

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون - دکوراسیون داخلی 

یادگیری ساخت وبلاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ متفاوت با آسان ترین روش

maryam بازدید : 61 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش ایجاد بلاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ خارجی با آسان ترین روش

در اين آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساختن وبلاگ در يکي از بزرگ‌ترين سايت‌هايي که خدمات وبلاگ را ارائه مي‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
براي ساخت وبلاگ، مراحلي را که در اين آموزش گفته شده است به ترتيب انجام دهيد:
- ابتدا وارد سايت بلاگفا شويد . اگر آدرس آن را نمي‌دانيد از طريق لينک زير اين کار را انجام دهيد:

- نوبت به فيلد بعدي يعني نام نويسنده مي‌رسد که نام خودتان يا نام کسي که براي او داريد وبلاگ مي‌سازيد را وارد نماييد. اين اسم مي تواند اسم واقعي شما يا اسم مستعار شما باشد تصميم آن به عهده شما مي‌باشد.


- بعد از نام نويسنده در فيلد بعدي بايد شرح مختصر و کوتاهي را از وبلاگ خود بنويسيد که از اين عبارات موتورهاي جست و جو گر استفاده مي‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند يا نه پس به دقت آنها را پر کنيد و سعي کنيد واقعا کلمات يا عباراتي را در آن بنويسيد که در وبلاگ شما موجود باشد . سعي کنيد اين فيلد را با کلمات پر نماييد و کلمات را با کاما از يکديگر جدا نماييد تا جملات طولاني اين طوري نتيجه بهتري مي‌گيريد مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اينکه بنويسيد: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا


- در اين قسمت بايد ايميل خصوصي خود را وارد نماييد که به هيچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ايميلي به آن فرستاده مي شود که در آن از طرف مديريت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر داني می شود و نام کاربري و کلمه عبورتان به آن فرستاده مي شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربري و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ايميل خود را در اين قسمت وارد نماييد و از ايميلي که به آن فرستاده مي شود به خوبي نگه داري کنيد چون اگر نام کاربري و کلمه عبورتان را افراد ديگري بدانند مي توانند وارد قسمت مديريت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست هاي نا مربوط ارسال کنند و حتي کلمه عبورتان را تغيير دهند و ديگر شما به وبلاگتان دسترسي نخواهيد داشت
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در اين فيلد يعني "ايميل نويسنده" ايميلي را بايد وارد نماييد که کاربران توسط آن مي‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامي کاربران نمايش داده مي‌شود.
- در فيلد "منطقه زماني" بايد زمان خود را بر حسب GMT تنظيم نماييد که براي کاربران ايراني به طور پيش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده مي‌باشد اگر تنظيم نيست آنرا تنظيم کنيد.
- در فيلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پيداست بايد تعداد پست‌هايي را که مي‌خواهيد در صفحه نخست وبلاگ شما نمايش داده شوند انتخاب نماييد. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بيشتر نباشد چون باعث سنگين شدن وبلاگ شما در نتيجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) مي‌شود که باعث کاهش بازديد کنندگان وبلاگتان خواهد شد.


- در فيلد بعدي شما مي توانيد نحوه نمايش تاريخ پستها را تنظيم نماييد بدين صورت که شما وقتي پستي را به وبلاگتان ارسال مي‌کنيد خود سيستم بلاگفا تاريخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج مي‌نماييد که از ميان نمونه‌هاي ارائه شده مي‌توانيد به دلخواه يکي را انتخاب نماييد.
- اين فيلد همانند فيلد قبلي ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت مي‌کند و نمايش مي‌دهد. شما مي‌توانيد در اين قسمت نحوه نمايش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظيم نماييد.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه نمايش تاريخ آرشيو مي‌باشد که شما بايد مشخص کنيد که اين قسمت از وبلاگ شما به صورت عددي نمايش داده شود و يا به صورت حروف.
- فيلد بعدي که بايد تنظيم شود فيلد نحوه آرشيو مطالب وبلاگ مي‌باشد وقتي شما وبلاگي را ثبت مي‌کنيد سيستم بلاگفا به طور خود کار آرشيوي از مطالب شما را تهيه مي‌کند که در اين قسمت شما مي‌توانيد سيستم را تنظيم کنيد که آرشیو شما را به صورت هفتگي نمايش دهد يا ماهانه:



ساخت وبلاگ

انتخاب لباس مجلسی

maryam بازدید : 45 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

شیکترین لباسهای مجلسی

تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از نکات مهمی است که عروس و داماد باید قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه کنند.

رسمی زیبا داریم که عروس در روز عروسی گلی که داماد به او تقدیم می کند را در دست خواهد داشت و بدین ترتیب داماد روزهایی پر گل و زیبا را به عروس نوید می دهد.

آنها در ماشینی گل کاری شده به خانه جدید می روند. گل فروشی هایی که مد نظر دارید را بازدید کنید و از آلبوم دسته گل و گل ماشین عروس طرحی را انتخاب کنید و بهای آنرا چک کنید و در نهایت با پیش پرداخت برای روز مراسم با آنها قرار بگذارید. فقط موقعیت مکانی گل فروشی و منزل خودتان و آرایشگاه عروس خانم و مسیر های ارتباطی و ترافیک احتمالی روز عروسی - که اغلب پنجشنبه ها است - را نیز در نظر داشته باشید.

با چه ماشینی میخوان عروس خانم روببرید خونه بخت ماشین خودتون یا....

راههای مختلفی برای ماشین عروستان هست  که بازهم مثل مابقی قضایا بستگی به جیبتون داره مقرون به صرفه ترین حالت ممکن اینه که از ماشین خودتون یا یکی از بستگان ودوستان برای اون شب استفاده کنید.

اما اگر بخواین ماشینی لوکس اجاره کنید شرایطش کاملا با قبل فرق می کنه البته تعداد انتخابتون زیاد می شه ولی هزینه های خاص خودشو داره.شرایط اجاره ماشین عروس وحدود قیمت ماشین ها کاری است که ما می تونیم برای شما انجام بدیم  تا با بررسی همه جوانب بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید

شرایط اولیه اجاره ماشین

1.ساعت اجاره خودرو حداقل 10 ساعته وبرای ساعت های اضافی مبلغی جدا پرداخت می شه .

2.تزئینات، گل آرائی ماشین  در بیشتر موارد توسط خود اجاره دهنده انجام می شود. وهزینه اش جداست البته شما می تونید نوع گل آرائی  رو از آلبوم هایی که در اختیارتان می گذارند انتخاب کنید.

3.زیاد از محدوده شهر خارج نشوید که هزینه هایتان را افزایش می دهد.

4.اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید چکی به میزان مبلغ خودرو به امانت بگذارید که در پایان مراسم به شما عودت داده می شود ولی برای اجاره ماشین با راننده نیاز به دادن چک نیست.

 مراسم عروسی -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 156
  • بازدید سال : 692
  • بازدید کلی : 3,916